ستاره آمریکایی میلان تهدید به مرگ شد

وینگر میلان پس از پیروزی مقابل لاتزیو در شبکه‌های اجتماعی تهدید به مرگ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ میلان در نخستین بازی از هفته بیست‌وهفتم سری آ در ورزشگاه المپیکو میهمان لاتزیو بود که این دیدار پر برخورد و جنجالی در نهایت با گل دقایق پایانی اوکافور به سود روسونری به پایان رسید.

به نقل از ایسنا به گزارش ساکرنت، در این بازی دی‌بلو داور مسابقه ۵ کارت زرد به عقاب‌ها و ۶ کارت زرد به بازیکنان میلان داد و از دقیقه ۵۷ لاتزیو را با اخراج پلگرینی ۱۰ نفره کرد اما این پایان کار نبود و در وقت‌های اضافه نیمه دوم دی‌بلو دو بازیکن دیگر لاتزیو را هم اخراج کرد تا پایتخت‌نشینان ایتالیا ۸ نفره بازی را به پایان برسانند.

هم‌چنین مارکو دی‌بلو داور این بازی به دلیل اتفاقات بازی جمعه‌شب با یک ماه محرومیت از داوری مواجه شد.

پولیسیچ در اینستاگرام عکس‌هایی از جشن شادی خود و میلان بعد از بازی منتشر کرد و با اظهار نظرهای توهین‌آمیز مواجه شد. هم‌چنین پیام‌های زیادی برای حمایت از این بازیکن آمریکایی وجود داشت، از جمله از طرف تئو هرناندس هم تیمی او در میلان.

ماجرا از چه قرار بود

لوکا پلگرینی در دقیقه ۶۷ به دنبال دو کارت زرد متوالی - هر دو به دلیل خطا روی پولیشیچ - از بازی اخراج شد. در صحنه کارت زرد دوم بازیکن لاتزیو گمان کرد که با توجه به مصدومیت یک بازیکن لاتزیو، پولیسیچ بازی را رها می‌کند تا داور به وضعیت بازیکن آسیب دیده لاتزیو برسد ولی پولیسیچ این کار را نکرد و به دنبال توپ دوید تا پلگرینی او را سرنگون کند.

هم‌چنین متئو گوندوزی در وقت‌های تلف شده به دلیل واکنش بد به خطای بازیکن آمریکایی میلان با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد.

پولیسیچ از چلسی به میلان پیوست، به این امید که بتواند دوران پرافتخار باشگاهی‌اش را احیا کند. او در ۲۵ بازی لیگ تاکنون ۷ گل زده و ۶ پاس گل داده است.

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 52999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha