حمله شاهزاده سعودی  به مانچینی خبرساز شد

شاهزاده ولید بن بندر بن سعود، نایب رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه النصر، به روبرتو مانچینی ایتالیایی، سرمربی تیم ملی عربستان حمله کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خروج سرمربی ایتالیایی از زمین پیش از پایان ضربات پنالتی، در دیداری که تیم ملی عربستان و کره جنوبی در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا برگزار کردند و با شکست سبزپوشان به پایان رسید، خشم جامعه ورزشی عربستان را برانگیخت.

شاهزاده ولید بن بندر بن سعود توئیتی را که در آن مانچینی پس از خروج خود عذرخواهی کرده است، بازنشر کرد و در مورد آن نوشت: "سرمربی فدراسیون فوتبال عربستان به دلیل فرار از آخرین بازی در حالی که ظاهراً رهبر تیم بود عذرخواهی می‌کند! مطمئناً این اتفاق با هماهنگی با فدراسیون فوتبال رخ داده است. مدیریت فدراسیون فوتبال عذرخواهی او را می‌پذیرد!"

وی ادامه داد: "همین فدراسیون می‌خواهد وضعیت بازیکنانی را که پس از اعلام لیست در کنار تیم بوده، به اردو رفته، به قطر سفر کرده و سپس توسط مربی کنار گذاشته شده‌اند، بررسی کند."

وی افزود: "مشکل اینجاست که صحبت‌های سرمربی کاملا متناقض است و طی دو روز در دو مورد تایید کرد که تیم ما شانسی در مسابقات نداشته و سپس علناً آن را تکذیب کرد و پس از فرار از آخرین بازی ابتدا گفت که دو ضربه پنالتی باقی مانده بود و خروجش عادی بود، ولی در کنفرانس عذرخواهی کرد و گفت که فکر کردم بازی تمام شده است. به بازیکنان ملی‌مان پیشنهاد می‌کنم مانند سرمربی‌شان پیش‌قدم شوند و عذرخواهی کنند زیرا در اردوی این سرمربی برجسته، جاهل و فراری خوشحال نبودند!"

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 51899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha