سرمربی هنگ کنگ: ایران را می‌شناسیم/ می‌خواهیم بازی را برای ایران سخت کنیم

یورن اندرسن، سرمربی تیم ملی هنگ کنگ، درباره بازی مقابل ایران صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یورن اندرسن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ، پیش از رویارویی مقابل ایران در دور دور مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهار کرد: اول از همه خوشحالم که پس از مدت ها توانستیم یک تمرین با تمام ۲۶ نفرمان برگزار کنیم. این خیلی خوب است که می‌توانیم از همه بازیکنان‌ استفاده کنیم و تمام نفرات در کنار هم هستیم. دوباره باید با یک حریف سخت بازی کنیم. ما ایران را می‌شناسیم و بازی قبلی یک ماه پیش در تهران خیلی دشوار بود. اما بازی فردا یک بازی جدید است و برای آن بازی آماده هستیم. ایران یکی از سه تیم برتر این مسابقات است که برای قهرمانی می جنگد ولی ما آماده این بازی هستیم.

اندرسن در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند از ایران امتیاز بگیرند، گفت: ما می‌دانیم که خیلی سخت است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم، همه بازی‌ها بدون گل شروع می‌شود و به همین خاطر این شانس را داریم و می‌خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم و مثل بازی اول خوب عمل کنیم. باید ببینیم فردا چه پیش می‌آید. ما الان در جام ملت‌ها در قطر حضور داریم و در چنین تورنمنت‌هایی همه بازی ها سخت است. ما از قبل برای چنین بازی سختی آماده شدیم و می‌دانیم که ایران چه تیم قوی‌ای است و بازیکنان با کیفیتی در اروپا دارد. اما این فوتبال است و همانطور که گفتم تمام بازی‌ها صفر بر صفر شروع می‌شود. به همین دلیل می‌رویم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

اندرسن درپاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بازی فردا دارید، گفت: من می‌خواهم این سوال را به شما جواب بدهم اما همانطور که می‌بییند روزنامه‌نگاران ایرانی زیادی اینجا حضور دارند. پس چیزی نمی‌گویم. ما در دو روز گذشته تلاش زیادی از نظر تاکتیکی کردیم و امروز هم همین تمرینات را ادامه می‌دهیم. باید ببینیم که در بازی فردا ایران با چه تاکتیکی مقابل ما قرار می‌گیرد تا ما واکنش نشان دهیم. همه بازیکنان شانس بازی کردن در بازی فردا را دارند.

او در پاسخ به این سوال که جام ملت‌های آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اندرسن درپاسخ به این سوال گفت: همانطور که گفتم جام ملت‌ها برای ما بازی سختی است و در این بازی‌های خیلی از تیم‌ها حضور دارند که با بازیکنان با کیفیت اروپایی بازی می‌کنند. سطح مسابقات نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده است.

سرمربی هنگ‌کنگ همچنین گفت: ما آماده‌سازی خوبی داشتیم و سه بازی تدارکاتی خوب قبل از جام برگزار کردیم. الان بازیکنان در سطح خوبی هستند و می‌توانند پرس کنند و خوب بازی کنند. می‌توانم به شما بگویم که در بازی فردا یک هنگ کنگ متفاوت نسبت به ماه گذشته در بازی تهران می‌بینید.

بازیکن هنگ کنگ: می‌خواهیم بازی را برای ایران سخت کنیم

همچنین هلیو، بازیکن هنگ کنگ، در این نشست خبری گفت: همانطور که مربی گفت خیلی خوشحالم که به تمرینات برگشتم، ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و این یک تجربه خیلی خوب است که با آن‌ها بازی می‌کنیم. به همین خاطر می‌دانیم که چقدر قوی هستند، تیم تکنیکی و سرعتی هستند. به همین دلیل روی این نقاط کار کردیم، می خواهیم بازی را برای ایران سخت کنیم و اگر امکانش باشد یک امتیاز از این بازی بگیریم.

بازیکن هنگ کنگ درباره بازی ادامه داد: با اینکه در بازی اول نبودم ولی تمام تلاشم را می‌کنم که در بازی دوم و سوم بهترین عملکردم را داشته باشم.

بازیکن هنگ کنگ درمورد شرایط خودش گفت: بعد از دو هفته از مصدومیت برگشتم و تلاش می‌کنم در بازی فردا بهترین عملکردم را داشته باشم. می‌دانم که ایران چه حریف سختی است پس بهترین نمایشم را خواهم داشت.

از بازیکن هنگ کنگ سوال شد که تفاوت همکاری با اندرسن و مربی قبلی چیست و او پاسخ داد: قبلا فقط دفاعی بازی می‌کردیم و سعی می‌کردیم که تیم حریف گل نزند ولی الان برنامه تهاجمی داریم و شانس داریم که بیشتر حمله کنیم و این اتفاق خوبی است که با حضور آقای اندرسن افتاده است.

۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 51359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha