جنجال پاداش پیروزی مقابل ولز؛چه کسانی ۲۰ هزار دلار را برگرداندند؟

۵ عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پاداش ۲۰ هزار دلاری مربوط به پیروزی مقابل ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ را بازگرداندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،‌ مجوز واردات خودرو ملی‌پوشان برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ و پاداش ۲۰ هزار دلاری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای پیروزی تیم‌ملی مقابل ولز در جریان این رقابت‌ها، احتمالا یکی از پرحاشیه‌ترین پاداش‌هایی بوده که در ورزش ایران داده شده است.

مجوز واردات خودروی اعضای تیم‌ملی در جریان صعود به جام جهانی توسط دیوان عدالت اداری ابطال شد اما موضوعی که هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، وضعیت پاداش اعضای هیات رئیسه است؛ پاداشی که مشخص نیست چرا این اعضا به خاطر برد تیم‌ملی در جام جهانی برای خودشان مصوب کرده بودند؟

البته پس از این که موضوع پاداش ۲۰ هزار دلاری هیات رئیسه مطرح شد، تعدادی از اعضای هیات رئیسه از گرفتن این مبلغ خودداری کردند که شامل مهدی تاج، منصور قنبرزاده، احمدرضا براتی و بهرام رضاییان می‌شد. این رویه ادامه پیدا کرد تا این که هفته گذشته میرشاد ماجدی، دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این پاداش را به خزانه فدراسیون فوتبال بازگرداند.

با این حال تکلیف پاداش‌های دریافتی مهدی محمد نبی، طهمورث حیدری، احسان اصولی، محمدرضا ساکت و خداداد افشاریان مشخص نیست که آیا آن‌ها پاداش ۲۰ هزار دلاری را بازگردانده‌اند یا خیر؟

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲
کد خبر: 51288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha