۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 37592
شهره موسوی برکنار شد

شهره موسوی از سمت نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال برکنار شد و در مجمع آینده فوتبال درباره جانشین او تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شهره موسوی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال در پی غیبت مکرر در جلسات هیات رییسه و پرونده‌های مالی در قوه قضاییه که منجر به بازداشت او و ایجاد حاشیه برای فدراسیون فوتبال شد، از این سمت برکنار شد.

شهره موسوی سال ۹۹ همراه با شهاب الدین عزیزی خادم در انتخابات شرکت کرد اما حواشی فعالیت‌های اقتصادی او در این مدت مانع از فعالیت مستمر او در فدراسیون فوتبال شد.

اصولی در خصوص اینکه آیا شایعات منتشر شده درباره فشار به رئیس فدراسیون پیرامون گزینه نایب رئیسی بانوان صحیح است، توضیح داد: به هر حال شرایطی پیش آمد که دیگر در خدمت شهره موسوی نیستیم. طبق اساسنامه ریاست فدراسیون فوتبال فردی را برای سرپرستی نایب رئیسی بانوان یا کمیته بانوان که مهم است و نیازمند سازماندهی این حوزه است معرفی خواهد کرد. منتظر پیشنهاد رئیس به هیات رئیسه هستیم تا پس از تشکیل مجمع، این فرد پیشنهادی به رای مجمع هم گذاشته شود.

وی اضافه کرد: اینکه رئیس فدراسیون از جانب افراد یا جاهایی تحت فشار باشد، درست نیست و کاملا آن را تکذیب می‌کنیم. فردی که پیش از این در فدراسیون سمت مشاور داشته، این روزها اخبار کذب مطرح می‌کند که پیش از این هم سابقه داشته است. همان زمانی که این افراد با رئیس معزول فدراسیون آمد و پس از عزل عزیزی خادم هم رفت، مطالب کذبی را به شکل شایعه مطرح می کند که آن‌ها را تکذیب می‌کنیم. هیچ فشاری وجود ندارد و مطابق اساسنامه فدراسیون رئیس و اعضای هیات رئیسه تصمیم گیری خواهند کرد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه با حضور اکثریت اعضا شکل گرفت و مباحث مختلفی در دستور جلسه، همچون اصلاح آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال، اصلاح و طرح موضوع آیین‌نامه پاداش تیم‌های ملی و تیم‌های ملی بانوان مطرح شد.

او درباره وضعیت سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: همکاران در حال گفت‌وگو هستند. اطلاعات فنی و شرایط در حال بررسی است و جلسات همچنان ادامه دارد و به محض اینکه به نتیجه برسیم، وضعیت را اعلام خواهیم کرد. این نتیجه‌گیری ممکن است در این جلسه باشد یا به جلسات و اطلاعات بیشتری نیاز باشد.

اصولی همچنین درباره وضعیت سرمربی‌گری تیم ملی امید و جانشین مهدی مهدوی‌کیا اظهار کرد: مذاکرات اولیه دارد انجام می‌شود و گزینه‌هایی مدنظر هستند. گفت‌وگوهای اولیه انجام شده و زمانی که نتیجه‌ای حاصل شود و در چارچوبی قرار بگیرد که به توافق ختم شود، در هیات رئیسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 37592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha