تدبیر قلعه‌نویی برای دیدار برابر هنگ کنگ / احتمال تغییر ترکیب

سرمربی تیم ملی ایران برای آن که بتواند از همه پتانسیل تیمش استفاده کند، تدبیر ویژه ای برای دیدار دوم برابر هنگ کنگ در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال ایران پس از برداشتن گام محکم نخست خود با پیروزی چهار یک مقابل فلسطین در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا حالا برای دومین دیدار مقابل هنگ کنگ به میدان خواهد رفت.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران که جام هجدهم را با شعار «هر بازی یک فینال»آغاز کرده است بدون توجه به فاصله قابل ملاحظه فنی ایران با هنگ کنگ آنالیز گسترده ای را از این تیم در دستور کار قرار داده است.

او که روز دوشنبه را به بازیکنان برای گشت و گذار در دوحه قطر استراحت داده بود در هتل محل اقامت تیم ماند تا فیلم بازی‌های اخیر هنگ کنگ را با حضور آنالیزورها بررسی کند.

قلعه نویی علاوه بر مرور پیروزی چهار بر صفر مقابل هنگ کنگ در ۲۵ آبادان ماه سال ۱۴۰۲ در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باخت ۳ بر یک آنها مقابل امارات در نخستین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را نیز تماشا کرد تا با شناخت کامل به مصاف هنگ کنگ برود.

قلعه نویی که شعار پله پله تا قهرمانی را به عنوان الگوریتم تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در نظر گرفته است تصمیم دارد از حداکثر نفرات لیست خود در مرحله گروهی استفاده کند تا فشردگی رقابت‌ها باعث مصدومیت چهره‌های ویژه ترکیب اصلی این تیم نشود.

بازگشت رامین رضاییان به تمرینات گروهی و آمادگی مهدی ترابی برای استفاده در دقایق حساس بازی بهترین خبر برای قلعه نویی در دومین دیدار است تا با کمترین دغدغه دنبال بردن هنگ کنگ و قطعی کردن صعود زود هنگام تیم ملی ایران به مرحله حذفی شود.

تیم ملی ایران ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۹ دی ماه مقابل هنگ کنگ در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه قطر بازی می‌کند.

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 51273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha