برانکو: اولویتم پرسپولیس است و به یک شرط برمیگردم | با اجازه عمانی ها مذاکره کردم

درویش در خصوص مذاکره با برانکو گفت: مهمترین گزینه ما آقای برانکو بودند و یکی از اعضای هیئت‌مدیره به سراغ ایشان رفتند و در اردوی عمان با ایشان صحبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در حالی که دقایقی پیش قرارداد یحیی گل‌محمدی فسخ شده بود، در خصوص برانکو ایوانکوویچ توضیحاتی را ارائه کرد.

* با برانکو در ابوظبی صحبت کردیم
مهمترین گزینه ما آقای برانکو بودند و یکی از اعضای هیئت‌مدیره به سراغ ایشان رفتند و در اردوی عمان با ایشان صحبت کردند. ایشان گفتند که من با فدراسیون عمان هماهنگ کردم که با شما صحبت کنم. صحبت‌های خوب و مثمرثمری داشتند.

برانکو گفت گزینه اولم پرسپولیس است
ما فکر می‌کردیم در مورد مسائل مالی باید صحبت کنیم اما گفتند در خصوص مسائل مالی صحبتی ندارم. من پرسپولیس را دوست دارم گزینه اولم این تیم است. در روزهای آینده اگر بتوانم خانواده را متقاعد کنم، به پرسپولیس خواهم آمد تا یکی دو سال اینجا باشم. او به خانواده گفته بود که عمان آخرین سفرم است اما حالا علاقه‌مندم که در پرسپولیس کار کنم. ظرف دو سه روز آینده منتظر ایشان خواهیم بود تا اگر شد در خدمتشان باشیم.

دوست دارم در ایران کار کنم اما...
دو پیشنهاد دیگر هم داشتند و گفتند که باوجود این دو پیشنهاد، اولویتم پرسپولیس است و دوست دارم در ایران کار کنم. اگر آقای برانکو خانواده را متقاعد نکنند، به سراغ سایر گزینه‌ها خواهیم رفت.

مالیات برانکو را پرداخت کردیم، مانده جرایم
مالیات آقای برانکو را ظرف دو سه ماه گذشته پرداخت کردیم، جریمه دیرکرد مالیات هم وجود داشت که باید می‌دادیم اما متاسفانه مانده بود. ما موفق شدیم مالیات را پرداخت کنیم اما جرایم زیادی هم باقی مانده، ما نامه زدیم تا از معافیت جرایم برخوردار شویم.

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 50977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha