پخش زنده بازی ملوان و تراکتور در لیگ برتر برای بقا در جمع بالانشینان ؛ امروز ساعت ۱۵ + لینک

ملوان و تراکتور برای تداوم رقابت در صدر جدول نیاز به کسب پیروزی در بازی امروز دوشنبه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دو تیم ملوان بندرانزلی و تراکتور در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی به دیدار هم می‌روند.

پخش زنده بازی ملوان و تراکتور امروز ساعت ۱۵

پیروزی برابر پیکان باعث شد تا تراکتور به روند مثبت و صعودی‌اش ادامه دهد. تیم تحت هدایت پاکو خمس درحال حاضر با ۲۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و برای تثبیت جایگاهش باید بتواند چهارمین برد پیاپی خود را هم به‌دست آورد و ملوان را در بندرانزلی شکست بدهد.

به گزارش ایسنا، تراکتور در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر چهار برد را خارج از خانه به‌دست آورده و سه بار هم در خانه حریفان متحمل شکست شده که شاگردان خمس امید دارند در جدال با ملوان بتوانند پنجمین برد خانگی خود در لیگ بیست‌وسوم را جشن بگیرند و به روند صعودی‌شان در جدول ادامه بدهند.

ملوان یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ بیست‌وسوم است. شاگردان مهدی تارتار بعد از عملکرد نه چندان پرفروغ‌شان در ابتدای فصل؛ پرسپولیس را متوقف کردند و در اصفهان بر سپاهان فائق آمدند و درحالی که موج انتقادات پس از باخت برابر شمس‌آذر به سمت قوهای سپید برانگیخته شده بود، چهار بر یک از سد مس رفسنجان گذشتند. انزلی‌چی‌ها در جدول رده‌بندی ۲۲ امتیاز جمع‌آوری کرده‌اند و نام‌شان در رتبه پنجم به چشم می‌آید. ملوان با غلبه بر تراکتور فرصت جایگیری در رتبه سوم جدول را خواهد داشت و برای احقاق این امر، نیازمند کسب هفتمین برد در لیگ بیست‌وسوم است.

پخش زنده بازی ملوان و تراکتور در لیگ برتر برای بقا در جمع بالانشینان ؛ امروز ساعت ۱۵ + لینک

طلسم طولانی ملوان برابر تراکتور

مصاف رفت و برگشت دوتیم در فصل گذشته هر دو با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا طلسم عدم پیروزی انزلی‌چی‌ها برابر تراکتور به بیش از ۱۲ سال برسد.

ملوانِ تحت هدایت فرهاد پورغلامی، ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۸۹، در جریان بازی برگشت لیگ دهم با بریس محمد نزهتی، تیم تحت فرمان فراز کمالوند را شکست داد؛ انزلی‌چی‌ها بعد از آن تا به امروز رنگ برد را برابر تراکتور ندیده‌اند تا طلسم عدم پیروزی قوهای سپید برابر تراکتور، به چیزی حدود ۴۶۸۸ روز یا به عبارتی به بیش از ۱۲ سال بیانجامد.

ملوان در خانه به دنبال آن است تا بتواند با شکست دادن تراکتور به این طلسم طولانی پایان دهد و جایش را در جدول با رقیب تبریزی عوض کند.

تقابل‌های لیگ‌برتری دوتیم

ملوان و تراکتور در چارچوب لیگ‌برتر ۱۸ بار به مصاف هم رفته‌اند که تراکتور هفت بار و قوهای سپید دوبار بار موفق به پیروزی شده‌اند؛ ۹ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

۳۹ گل در این تعداد بازی بین دو تیم ردوبدل شده که ۲۲ بار تبریزی‌ها موفق به گلزنی شده‌اند و ۱۷ گل از آن انزلی‌چی‌ها بوده است.

وضعیت دوتیم در پنج بازی اخیر:

ملوان: ۳ برد، یک مساوی و یک باخت

تراکتور: ۴ برد و یک باخت

جایگاه دوتیم در جدول:

ملوان: ۲۲ امتیاز، پنجم

تراکتور: ۲۴ امتیاز،‌ چهارم

نصرتی: می‌خواهیم دست پر به تبریز بازگردیم

محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با ملوان انزلی اظهار کرد: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌ایم. پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده و به دنبال انجام بازی باکیفیت هستیم تا دست پر به تبریز بازگردیم. با احترام به تیم ملوان، شرایط ما بسیار خوب است.

او در رابطه با شرایط حریف بیان کرد: ملوان در این فصل فوق العاده کار کرده و به مجموعه ملوان تبریک می‌گویم. آقای خمس نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کرده و به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم.

نصرتی درباره محرومان و مصدومان تراکتور گفت: به دلیل اخطارهای بی‌مورد داور در بازی هفته گذشته، شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر را در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند و امیدوارم بتوانند جای خالی بازیکنان محروم را پر کنند. همچنین در خصوص حضور یا عدم حضور یک الی دو بازیکن هم پزشک تیم نظر نهایی را خواهد داد.

تارتار: همه گفتند سقوط می‌کنیم اما برگشتیم و چهار گل زدیم

مهدی تارتار، در نشست خبری پیش از بازی برابر تراکتور اظهار کرد: امروز سالگرد اولین قهرمانی ملوان در جام حذفی است و جا دارد به همه هواداران پرشور انزلی‌چی تبریک بگویم. بازی با تراکتور دیداری است که فکر می‌کنم ارزش برد در این بازی بیش‌تر از سه امتیازی است. کاملا به این مساله واقف هستیم و می‌دانیم که باید خیلی تلاش کنیم. درست است که تراکتور برای قهرمانی بسته شده و زیرساخت خوبی دارد اما ما تیم خوبی هستیم و من به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم می‌توانند کارهای بزرگ‌تری هم انجام بدهند.

او در رابطه با پیروزی پرگل مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: ما خیلی خوب به بازی‌ها برگشتیم و با وجود باخت دو هفته پیش خیلی خوب برگشتیم. خیلی‌ها فکر کردند ملوان بعد از این باخت در جدول سقوط خواهد کرد اما با بازی خوبی که در رفسنجان انجام دادیم، خیلی زود برگشتیم.

سرمربی ملوان ادامه داد: فردا روزی است که باید با تمام توان بازی کنیم. از تمام فاکتورهایی که گفتم بگذریم، ما هواداران پرشور داریم و ما هیچ نگرانی نسبت به بازی‌های سخت نداریم. ما اگر می‌خواهیم با تیم‌های جدول رقابت کنیم باید در این بازی‌ها برنده شویم.

تارتار درباره سبک بازی تراکتور نیز عنوان کرد: تراکتور خیلی خوب پرس می‌کند و باید هوشیار باشیم. البته برای این نوع بازی حریف طرح و برنامه خاصی هم داریم.

*هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال

ملوان بندرانزلی-تراکتور

دوشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲

ساعت ۱۵

ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی

داوران: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، هادی طوسی، فرهاد امینی

۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 50481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha