درگیری شدید مقاومت با صهیونیست‌ها نزدیک «جبالیا»

منابع محلی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که صدای تیراندازی‌ها و انفجارهای شدید در مناطق بین جبالیا و تل‌الزعتر در شهر غزه به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رسانه‌های فلسطینی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه رخ داده است.

خبرنگار شبکه «الجزیره» گفت که صدای تیراندازی‌ها و انفجارهای شدید در مناطق بین جبالیا و تل‌الزعتر به گوش می‌رسد.

شبکه «المیادین» نیز خبر داد که اشغالگران از روزها پیش برای ورود به منطقه جبالیا تلاش می‌کنند اما رزمندگان مقاومت در تلاش برای جلوگیری از این امر هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در حال جنگ زمینی با نیروهای حماس در محله‌های جدیدی از شهر غزه شامل «الدرج» و «التفاح» هستند.

روز چهارشنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به کشته شدن یکی دیگر از نظامیانش، از افزایش تلفات خود به ۴۶۶ کشته از ابتدای جنگ غزه خبر داد.

افزایش تلفات اشغالگران در غزه در شرایطی است که روزنامه عبری‌زبان یدیعوت احارونت روز گذشته در جریان گزارشی فاش کرده که شمار زیادی از سربازان ارتش اسرائیل که در جریان نبردهای جنگ غزه آسیب دیده‌اند، عمدتا با جراحت‌هایی مواجه هستند که توان باروری آن‌ها را تهدید می‌کند.

۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲
کد خبر: 50316
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha