فیلم | اعدام میدانی جوان فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی

فلسطینی‌ها فیلم لحظه اعدام میدانی «رامی جندب» در حالی که او زخمی شده و بر روی زمین افتاده بود، به دست نظامیان اسرائیلی را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر «طوباس» بامداد و صبح جمعه شاهد یورش گسترده نظامیان اسرائیلی بود، اشغالگران به قصد بازداشت چند جوان فلسطینی وارد اردوگاه شدند و هفت فلسطینی را به شهادت رساندند.

در این میان اما نحوه شهادت «رامی جمال المجندب» جوان ۲۵ ساله در حالی که زخمی بر روی زمین افتاده بود، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است؛ فیلم لحظه شهادت او منتشر شده و نشان می‌دهد، نظامیان اشغالگر به سوی رامی الجندب، در حالی که زخمی بود، تیراندازی می‌کنند.

انتشار فیلم لحظه اعدام میدانی جوان فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی

رامی الجندب یک روز بعد در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

به گفته ساکنان محلی، ابتدا نیروهای امنیتی اسرائیلی در پوشش افراد محلی وارد اردوگاه شدند و سپس نظامیان با خودرو و بولدزر وارد شدند و شروع به تفتیش خانه‌ها کردند. در این حمله علاوه بر «رامی الجندب» جوان ۲۵ ساله، «ماهر جوابره» (۱۴ ساله)، «عماد جوابره» (۱۸ ساله) «عمر صبح» (۲۳ ساله)، «قاسم دراغمه» (۳۳ ساله)، «ثائر عبدالله شاهین» (۳۶ ساله) و «براء الامیر» (۳۰ ساله) به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

از آغاز جنگ در غزه، کرانه باختری نیز به پا خواسته و روزی نیست که در یک نقطه از این منطقه درگیری میان نظامیان اسرائیلی با جوانان فلسطینی رخ ندهد. طبق آخرین آمار از تاریخ ۱۵ مهر (آغاز نبرد طوفان الاقصی) تاکنون ۲۷۴ نفر در کرانه باختری شهید و ۳۳۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 50069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha