درویش: قرار نیست از پرسپولیس بروم؛ نه در مخمصه هستیم و نه ناراحت می شویم

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید در این تیم به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس ایران سه‌شنبه در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر یک از الدحیل قطر شکست خورد و از صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها بازماند. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از این دیدار و در میان اعتراض هواداران این تیم اظهار کرد: باید از هوادارانمان عذرخواهی کنیم. علی‌رغم این که بازی را خوب شروع کردیم و نمایش خوبی داشتیم، نتوانستیم ببریم. ما اسیر ضدحمله‌های الدحیل شدیم. ضمن این که پنالتی ما در دقیقه ۸۲ از دست رفت. متاسفانه نتوانستیم از همه لحظات خوبی که داشتیم استفاده کنیم و بازی را باختیم.

او درباره اعتراض هواداران که بخش اعظمی از آن به جذب نشدن مهاجم خارجی باکیفیت مربوط بود، گفت: مهاجم را سرمربی معرفی می‌کند. یکی از دلایل این بود که ما می‌خواستیم سقف را رعایت کنیم و برای این که مشکل به وجود نیاید، اینطور عمل کردیم. اگر بازیکنی می‌گرفتیم که بهتر از بازیکنان فعلی‌مان بود، باید معادل یک میلیون دلار هزینه می‌کردیم و از سقف عبور می‌کردیم. در نتیجه چاره‌ای نداشتیم. هوادار ناراحت است. مگر بازیکنان ناراحت نیستند؟ ما هم ناراحت هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در چنین شرایطی به کارش در این تیم ادامه می‌دهد؟ بیان کرد: اصلا چنین چیزی نیست و این شایعات مربوط به فضای مجازی است. ان‌شاءالله پرسپولیس دوباره به روزهای خوبش بازمی‌گردد.

درویش در ادامه در واکنش به این که باهویی بدون نظر گل‌محمدی جذب شده، تصریح کرد: لوکادیا هم بدون نظر آقای گل‌محمدی آمد و جواب داد. همیشه نباید نیمه خالی لیوان را دید.

او درباره دو دسته شدن هواداران پرسپولیس که بخشی علیه گل‌محمدی و بخشی علیه درویش شعار می‌دادند، گفت: ناراحتی است و هرکسی در ناراحتی یک چیزی می‌گوید. ما نه باید به خاطر تشویق‌ها به خودمان ببالیم و نه به خاطر شعارها ناراحت شویم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند از شرایط بحرانی که در آن قرار دارد، خارج شود؟ اظهار کرد: ما در مخمصه نیستیم. گاهی اوقات چنین مسائلی به وجود می‌آید. ما باید دست به دست هم بدهیم.

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: 49842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha