لوتون ۳-۴ آرسنال: سه امتیاز ۱۲۰ میلیون یورویی! + فیلم خلاصه بازی

آرسنال در یک بازی پرگل و جذاب خارج از خانه مقابل لوتون تاون با نتیجه ۴-۳ پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در یک بازی خارج از خانه مهمان لوتون تاون بود. شاگردان آرتتا در یک بازی پرگل و پر از افت و خیز با گل ثانیه‌های پایانی دکلان رایس لوتون تاون را شکست داد.

فیلم خلاصه بازی لوتون و آرسنال

طبق انتظار توپچی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند. آنها در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در دست گرفتند تا اینکه در دقیقه ۲۰ روی حرکت بوکایو ساکا در سمت راست محوطه جریمه و پاس به بیرون او به مرکز محوطه، گابریل مارتینلی گل اول بازی را به ثمر رساند.

1963019

در دقیقه ۲۵ روی ارسال کرنر و ضربه سر گابریل اوچو، لوتون تاون بازی را به تساوی کشاند.

1963017

در حالی که آرسنال نمی‌توانست دروازه لوتون را با تهدید جدی مواجه کند و بازی با نتیجه ۱-۱ در جریان بود، در دقیقه ۴۵ با ارسال بن وایت از سمت راست و ضربه سر گابریل ژسوس، بازی ۲-۱ شد و نیمه اول هم با همین نتیجه به اتمام رسید. یکی از نکات جالب این نیمه این بود که نام کوچک هر سه گلزن بازی، گابریل بود.

1963018

در آغاز نیمه دوم در دقیقه ۴۹ باز هم یک کرنر دیگر از لوتون بازی را مساوی کرد. این بار روی خروج ضعیف داوید رایا، الیجا آدبایو دروازه آرسنال را باز کرد.

1963016

در دقیقه ۵۷ لوتون پا را فراتر گذاشت و این دفعه گل برتری را به ثمر رساند. راس بارکلی ستاره سابق چلسی در سمت چپ محوطه صاحب توپ شد، او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد، شوت او قدرت زیادی نداشت اما با واکنش ضعیف رایا وارد دروازه شد و بازی را ۳-۲ کرد.

1963013

در دقیقه ۶۰ گابریل ژسوس با سماجت در محوطه جریمه توپ را برای کای هاورتز در مقابل دروازه ارسال کرد و او توانست بازی را مساوی کند.

1963015

در ادامه لوتون تاون به خوبی دفاع کرد و اجازه نداد که آرسنالی‌ها به دروازه‌اش نزدیک شوند.

در دقیقه ۸۰ شوت ساکا با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا دروازه لوتون برای بار چهارم باز نشود.

در دقیقه ۸۷ شوت هاورتز با دفع توپ عالی دروازه‌بان لوتون همراه بود.

شش دقیقه وقت اضافه آخرین فرصت آرسنال برای گرفتن سه امتیاز بود. در دقیقه ۷+۹۰ در حالی که همه تصور می‌کردند بازی با نتیجه ۳-۳ به پایان می‌رسد، روی سانتر اودگارد و ضربه سر دکلان رایس، آرسنال به گل چهارم رسید و پیروز این بازی جذاب شد.

1963014

آنها با کسب این ۳ امتیاز با ۳۶ امتیاز صدرنشینی‌شان را تثبیت کردند.

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
کد خبر: 49801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha