پاداش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیونی بازیکنان الهلال!

الهلال به بردهای پیاپی خود در بازی‌های اخیر، چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در لیگ عربستان ادامه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، الهلال شب گذشته در دربی ریاض به پیروزی ارزشمندی مقابل همسایه خود، النصر، دست یافت و به صدرنشینی در این لیگ ادامه داد. ‌الهلال با ۷ امتیاز اختلاف مقابل النصر، نزدیک‌ترین رقیب خود، امتیاز خود را به ۴۱ امتیاز رساند.

این هشتمین پیروزی متوالی الهلال در لیگ عربستان بود با این توضیح که در ۱۵ هفته گذشته ۱۳ پیروزی و دو تساوی به دست آورده است.

فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال، از فرصت پیروزی الهلال بر رقیبش النصر استفاده کرد تا به بازیکنان برای تلاش و نتایج برجسته‌ای که در دوره اخیر در تمام مسابقات کسب کرده‌اند، پاداش دهد.

در یک کلیپ ویدیویی بن نافل در رختکن تیم آبی نشان داده می‌شود که تصمیم می‌گیرد برای تبریک پیروزی مقابل النصر و به بازیکنان ۱۰۰۰۰۰ ریال (۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان) جایزه بدهد.

1961314

بن نافل را پس از اهدای پاداش به بازیکنان الهلال گفت: شما مستحق این پاداش هستید، زیرا با این پیروزی بهتر بودن خود را تایید کردید و اختلاف امتیاز آن با نزدیک‌ترین رقیب را به ۷ امتیاز افزایش دادید.

وی افزود: شما در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نیز تلاش زیادی انجام دادید و با کسب مقام اول در هر دو تورنمنت علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام پادشاهی، به اوج رسیدید.

الهلال در ۱۴ بازی اخیری که در تمام تورنمنت‌ها انجام داده است، به جز تساوی ۱-۱ مقابل ضمک در ۲۱ سپتامبر، به پیروزی دست یافته است.

الهلال چندی پیش با شکست ۲ بر صفر نوبهار ازبکستان به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و در گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین شد.

الهلال همچنین با غلبه بر الحزم با نتیجه ۳ بر صفر جایگاه خود را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حفظ کرد و در دیدار بعدی با التعاون قرار گرفت.

۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: 49706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha