۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
کد خبر: 49649
رونالدو به دربی بزرگ می رسد

کریستیانو رونالدو باوجود مصدومیت در دیدار برابر پرسپولیس به دربی بزرگ پایتخت عربستان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته پانزدهم رقابت های لیگ عربستان دو تیم الهلال و النصر جمعه شب به مصاف هم می روند.

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو باوجود آنکه در چند روز اخیر در تمرین النصر شرکت نکرده است اما به دیدار حساس برابر الهلال می رسد.

رونالدو در دیدار برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر برخورد با علیرضا بیرانوند مصدوم شد و به همین خاطر سه روز در تمرین النصر شرکت نکرده است.

الریاضیه نوشت: کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر به صورت انفرادی تمرین کرده است با این حال کادر پزشکی مجوز حضور او در دربی بزرگ پایتخت را صادر کرده است و به این ترتیب او می تواند بازی کند.

طبق اعلام روزنامه الریاضیه عربستان در تمرین النصر، تالیسکا جایگزین رونالدو بوده است تا در صورت غیبت احتمالی این بازیکن برزیلی جایگزین رونالدو شود.

الهلال و النصر در حالی به مصاف هم می روند که تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی هستند و این باعث شده تا بازی بسیار حساس و جذاب باشد. الهلال باتوجه به اینکه ۴ امتیاز بیشتر از النصر دارد در صورت شکست باز هم در صدر جدول رده‌بندی باقی می ماند.

۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
کد خبر: 49649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha