درخشش تمام عیار کریستیانو رونالدو در شب طوفانی النصر + فیلم خلاصه بازی

فوق ستاره پرتغالی النصر نقش کلیدی در پیروزی مهم تیمش مقابل الدحیل قطر داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کریستیانو رونالدو اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس را خیلی جدی نگرفته بود ولی در دومین دیدار برابر استقلال تاجیکستان به فرم ایده‌آل بازگشت و در جریان برتری سه بر صفر تیمش، گلزنی کرد و شب گذشته (سه‌شنبه) هم بهترین نمایش خود در سومین بازی آسیایی را ارائه داد.

فوق ستاره پرتغالی که در دو مسابقه فیفا دی برای تیم ملی این کشور مقابل تیم‌های اسلوواکی و بوسنی و هرزگوین دبل کرده و فوق‌العاده ظاهر شده بود، توانست روند خوب خود را در عرصه باشگاهی هم ادامه دهد و پس از گلزنی در لیگ روشن عربستان، در جدال لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر هم بیشترین نقش را در برد تیمش داشته باشد.

فیلم خلاصه بازی النصر - الدحیل

1944522

کریستیانو رونالدو که در ۱۰ دیدار گذشته باشگاهی در لیگ روشن و لیگ قهرمانان آسیا ۱۲ گل به ثمر رسانده و فقط مقابل پرسپولیس و ابهاء عربستان این کار را انجام نداده بود، همین روند استثنایی را در مسابقه با الدحیل قطر هم دنبال کرد و دو گل بی‌نظیر و یک پاس گل چشم‌نواز به نامش ثبت شد تا به برتری چهار بر سه برسند و در جدول گروه E به امتیاز ۹ برسند.

رونالدو که در نیمه اول به شدت در محاصره مدافعان النصر گرفتار شده و فقط یک شوت توانست بزند، در دقیقه ۲۵ پاس رو به جلوی عبدالله الخیبری را با پاس پشت پای نمایشی و دیدنی به اندرسون تالیسکا رساند تا این بازیکن با چرخش و شوت پای راست زمینی گل اول بازی را بزند.

در نیمه دوم هم اوج نمایش کریستیانو رونالدو را شاهد بودیم؛ او با وجود اینکه در صحنه گل دوم النصر مقابل الدحیل پاس گل نداد یا دروازه را باز نکرد، اما روی ارسال سلطان الغنام از جناح راست زمین تاثیرگذاری داشت تا صلاح زکریا توپ را از روی سر ستاره پرتغالی دور کند، به سادیو مانه برساند و این بازیکن گلزنی کند.

لحظاتی پس از این گل نوبت رونالدو بود تا بازهم با شوت‌های ناگهانی و خاص خود دروازه الدحیل را فرو بریزد. کریس در دقیقه ۶۱ پس از دریافت پاس سلطان الغنام، با حرکت در عرضِ سریع یک بازیکن را از پیش رو برداشت و در ادامه با شوت پای چپ استثنایی توپ را دور از دستان صلاح زکریا به کنج دروازه الدحیل فرستاد و ورزشگاه اول پارک را غرق در شادی کرد و نتیجه را سه بر صفر.

1944523

رونالدو که عطش زیادی برای ادامه درخشش در این بازی داشت، در زمان فشار حملات الدحیل که قصد داشت پس از زدن دو گل کار را به تساوی بکشد، در دقیقه ۸۱ پاس بلند سلطان الغنام از میانه زمین را با شوت سرضرب پای چپ تبدیل به گل دوم خود و چهارم النصر کرد تا خیال‌شان را بابت گرفتن سه امتیاز راحت کند و یکی از بهترین بازی‌های خود را پس از پیوستن به تیم عربستانی داشته باشد.

فوق ستاره پرتغالی با دبل مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا ۳ گله شد و پشت سر الکساندر میتروویچ مهاجم الهلال و در کنار هفت بازیکن دیگر در رده دوم جدول برترین گلزنان این مسابقات قرار گرفت.

1944524

۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 48364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha