پخش زنده بازی لیورپول - لاسک در لیگ اروپا؛ امروز پنج شنبه ۹ آذر ساعت ۲۳:۳۰ + لینک

تیم‌های لایسک و لیورپول امشب در لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، لیورپول امشب در لیگ اروپا برابر لاسک به میدان می رود.

لینک پخش زنده بازی لاسک - لیورپول امروز

لیورپول، وستهم یونایتد و برایتون می‌توانند پنج‌شنبه شب با برتری برابر حریفانشان راهی مرحله حذفی لیگ اروپا شوند.

لیورپول می‌توانست زودتر از این‌ها صعودش را به دور بعدی رقابت‌ها قطعی کند اما شکست ۳-۲ از تولوز باعث شد تا فعلا صعود لیورپولی‌ها به تعویق بیفتد. پیروزی تولوز به عنوان یکی از بهترین نتایج تاریخ این تیم از سوی هوادارانش جشن گرفته شد. لیورپول با پیروزی در سه بازی قبلی خود در گروه E، فقط باید از شکست در خانه مقابل لاسک اتریش اجتناب کند تا قبل از بازی آخر مقابل یونیون سن ژیلواز بلژیک صعودش را قطعی کند.

لیورپول دوست دارد به عنوان تیم اول از گروه راهی دور بعدی شود. این امر باعث می‌شود که آنها یک بازی در دور بعدی کمتر برگزار کنند. لیورپول تنها دو امتیاز با صدر جدول لیگ برتر فاصله دارد و آرسنال و سیتی را بالای سر خود دارد و در طرف مقابل لاسک سومین تیم بوندسلیگای اتریش است و پنج امتیاز کمتر از تیم صدرنشین یعنی ردبول سالزبورگ دارد.

وستهم در موقعیتی مشابه با لیورپول قرار دارد و می‌داند که یک برد باعث می‌شود تا این تیم لندنی بدون در نظر گرفتن نتایج تیم‌های دیگر، صعودش را قطعی کند. چکش‌ها باید به شمال صربستان بروند تا با توپولا بازی کنند؛ تیمی‌که آن‌ها در سپتامبر ۳-۱ در لندن شکست دادند اما به تازگی موفق شده برد قابل توجه ۴-۰ در خارج از خانه مقابل پارتیزان بلگراد، صدرنشین لیگ صربستان را کسب کنند.

تیم دیوید مویس همراه با فرایبورگ در صدر گروه خود قرار دارد و فرایبورگ نیز باید در خانه مقابل المپیاکوس یونان قرار گیرد.

احیای آژاکس


برایتون آلبیون در صورت برتری بر آاک آتن در خارج از خانه در گروه B، اولین ماجراجویی اروپایی خود را ادامه خواهد داد. شاگردان روبرتو دزربی وقتی در مارسی به تساوی ۲-۲ رسیدند، تاکنون دو بار آژاکس را شکست داده‌اند تا به دور بعد چشم دوخته باشند.

مارسی و رم (نایب قهرمان فصل گذشته) نیز می‌توانند پنجشنبه شب جشن صعود بگیرند. مورینیو بعد از باخت دور قبل برابر اسلویاپراگ به شدت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد. ژوزه مورینیو نیز بعد از باخت دو بر صفر رم در لیگ اروپا برابر اسلویاپراگ گفت: ما امروز هیچ چیز نداشتیم. من نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و هیچ کس هم نمی‌خواهد در این شرایط صحبت کند. ما این فرصت را داشتیم که نتیجه را یک بر یک کنیم، اما در کل بازی وحشتناکی بود.

رم بعد از برتری برابر اودینزه در سری آ حالا باید به دیدار سروت سوئیس برود. در این دیدار سردار آزمون حضور نخواهد داشت و باید دید این مربی چه تدابیری برای این دیدار خواهد داشت. رم بعد از این دیدار باید یکشنبه در لیگ در زمین ساسولو به میدان برود.

اما آژاکس باید در خارج از خانه تیم فرانسوی را شکست دهد تا شانس خود را زنده نگه دارد. آژاکس دیدار دشواری را در خانه مارسی در پیش دارد. این یک فصل وحشتناک برای آژاکس هلند بوده است. البته از زمان انتصاب جان وانت شیپ این تیم هلندی احیا شده است و با سه برد و یک تساوی در چهار بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده است.

۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 49633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha