واکنش وزیر ورزش به هنجار شکنی در آزادی / مجری سابق تلویزیون به حراست احضار شد

مازیار ناظمی گوینده خبر سابق تلویزیون و رئیس فدراسیون اتومبیلرانی به حراست وزارت ورزش فراخوانده شد تا درباره هنجارشکنی روز جمعه در همایش خودروهای کلاسیک توضیح دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، وزیر ورزش و جوانان درخصوص ناهنجاری‌هایی که در پیست اتومبیلرانی به وجود آمده بود، گفت: روز جمعه این اتفاق رخ داد و روز شنبه، گزارش این ماجرا به دست من رسید و دستور رسیدگی‌اش صادر شده است. حراست وزارت ورزش در این زمینه فعال شده است.

وی افزود: ما توسعه ورزش را خیلی دوست داریم اما نه به هر قیمتی. ورزش همگانی و شاد کردن دل مردم بسیار خوب است ولی صحنه‌هایی که دیدیم و گزارشی که به دست ما رسید، خودجوش و غیرسازمان‌یافته، افرادی از سیستم‌های صوتی ماشین‌های خود استفاده کرده و آلودگی صوتی ایجاد کرده بودند.

او در پاسخ به این سوال که چگونه 16 هزار بلیت برای این رویداد به فروش رسیده بود، گفت: همه این‌ها دارد رسیدگی می‌شود. از این شلوغی سوء‌استفاده شده و ضد ورزش عمل کردند. جایگاه ورزش این نوع اتفاقات نیست. در ورزش باید حرمت‌ها و ارزش‌ها مد نظرمان باشد و رعایت اخلاق ورزشی را داشته باشیم و سعی کنیم همه هم‌میهنان راحت و ایمن بیایند و به آن‌ها خوش بگذرد و خاطرات خوبی داشته باشند و این خاطرات تکرار شوند.

وی افزود: از روزی که این گزارش به دست ما رسید، فعال شدیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است. با فدراسیون جلسه گذاشته شده است و توضیحات را دریافت کردند. معاونت قهرمانی و حراست وزارت ورزش و جوانان فعال است و ان‌شاءالله نتیجه اقدامات نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دکتر سجادی بیان داشت: امیدواریم برخی‌ها از شلوغی جمعیت سوء‌استفاده نکنند چون این کار سازمان‌یافته نبوده است و برخی‌ها سوء‌استفاده کردند. امیدواریم که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و به همه هم‌میهنان احترام بگذاریم و ارزش‌های مشترک و قوانین را رعایت کنند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد خبر: 43838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha