مؤسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: حماس اسرائیل را بازی داد

مؤسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تأکید کرد حماس کل این رژیم را به بازی گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مؤسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تأیید کرد که جنبش حماس در نهایت در نبرد دیگری از مبارزات شناختی جاری پیروز شد و موفق شد کل این رژیم را به بازی بگیرد.

بر اساس گزارش المیادین، این مؤسسه تأکید کرد که حماس یک بار دیگر موفق شد «اسرائیل» را به سخره بگیرد، اعصاب آن را خسته کند و دستاوردهایی در زمینه شناختی به دست آورد، یعنی بر مردم تأثیر بگذارد.

از سوی دیگر، بر اساس آنچه این مؤسسه اعلام کرده است رژیم صهیونیستی همچنان ضعف خود را در سطح شناختی و جنگ علیه مقاومت نشان می‌دهد و توافق را به دست حماس می‌سپارد.

این مؤسسه به شادمانی مردم فلسطین پس از آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان‌های اشغالی، هم در کرانه باختری و هم در قدس اشغالی اشاره و اعلام کرد آزادی اسرا به عنوان یک پیروزی و دستاورد جدید برای حماس تعبیر شد که این روند به تعمیق تسلط این جنبش در کرانه باختری و حمایت مردمی از آن به هزینه تشکیلات خودگردان فلسطین می‌انجامد.

پیشتر روزنامه اسرائیل هیوم با اعلام این که جنبش حماس به دور از فروپاشی است، تاکید کرده بود که روند آزادسازی اسرا از نوار غزه دقیقا همانطور که حماس می‌خواهد انجام می‌شود.

لیلاچ شوال، خبرنگار امور نظامی این روزنامه، تاکید کرد که یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در غزه، از طریق این معامله توانسته است حمله اسرائیل را که در اوج شتاب خود بود، متوقف کند.

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد خبر: 49549
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha