میلان ۱-۰ فیورنتینا: پیروزی نفس‌گیر پس از دو ماه + فیلم خلاصه بازی

میلان موفق شد با تک‌گل تئو هرناندز از روی نقطه پنالتی، فیورنتینا را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، میلان در هفته سیزدهم سری A مقابل فیورنتینا قرار گرفت. آنها در یک بازی کم‌موقعیت و خسته‌کننده توانستند به لطف گل تئو هرناندز از روی نقطه پنالتی یک برد خانگی مهم به دست بیاورند. آنها تا پیش از این بازی، دو ماه بود که نتوانسته بودند در سری A بردی به دست بیاورند.

فیلم خلاصه بازی آ ث میلان و فیورنتینا

این دیدار با سرعتی کم و بدون اتفاق خاصی آغاز شد. شاگردان استفانو پیولی در تهدید دروازه مهمان ناتوان بودند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی، توپ بیشتر در میانه میدان بود.

در دقیقه ۲۳ ضربه خوب کریستین پولیشیچ در لبه محوطه جریمه، با واکنش تراچیانو، دروازه‌بان فیورنتینا همراه بود.

میلان کم کم حملاتش را افزایش داد و راه نفوذ به دفاع حریف را پیدا کرد. در دقیقه ۳۱ شوت نه‌چندان خوب کالابریا همان جایی رفت که دروازه‌بان بود.

با اینکه میلان کمی بهتر از دقایق ابتدایی بازی می‌کرد اما مدافعان مهمان همچنان مستحکم بودند و به خوبی از دروازه‌شان دفاع می‌کردند.

در حالی که انتظار می‌رفت بازی در نیمه اول با نتیجه صفر-صفر به پایان برسد، در دقیقه ۱+۴۵ تئو هرناندز به دفاع حریف نفوذ کرد و با دخالت دفاع حریف در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور برای میلان پنالتی بگیرد. خود هرناندز پشت توپ ایستاد و موفق شد میلان را جلو بیاندازد.

1958619

نیمه اول بازی با همین گل تمام شد.

نیمه دوم هم با برتری میلان آغاز شد. سانتر خوب هرناندز و ضربه سر چوکوئزه می‌رفت که گل دوم را به ارمغان بیاورد اما دروازه‌بان مانع شد و در دو مرحله توپ را گرفت.

در اواسط نیمه دوم فیورنتینا کمی جلو کشید تا بتواند از شکست خارج از خانه فرار کند اما بازیکنان میلان به شکلی عالی از دستاوردشان در این بازی دفاع می‌کردند.

قانع بودن میلانی‌ها به این پیروزی و دفاع خوب از پیروزی‌شان باعث شده بود که بازی با موقعیت‌های کم دنبال شود و خبری از هیجان و جذابیت در زمین نباشد.

1958621

در دقیقه ۷۵ روی اشتباه بازیکنان فیورنتینا یوویچ در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه‌اش را به دروازه‌بان کوبید و توپ دفع شد.

در ادامه فشارهای آتالانتا به نتیجه نرسید. آنها هر چه می‌زدند یا با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون می‌رفت یا توسط مدافعان میلان بلاک می‌شد و راهی به سوی دروازه پیدا نمی‌کرد.

در دقیقه ۹۶ روی ارسال کرنر فیورنتینا و دخالت بازیکنان، توپ در دهانه دروازه به ماندراگورا رسید. در حالی که همه تصور می‌کردند گل مساوی زده خواهد شد، مایک مانیان خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و ضربه بازیکن فیورنتینا را از روی خط با سر دفع کرد تا میلان را نجات دهد.

لحظاتی بعد سوت پایان بازی زده شد و میلان موفق شد یک بر صفر فیورنتینا را شکست دهد.

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 49437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha