سامورایی‌ها توسط اسپانیا حذف شدند/ ژاپن مثل ایران شگفتی‌ساز جام جهانی نشد + فیلم

تیم‌های فوتبال نوجوانان اسپانیا و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال نوجوانان ۲۰۲۳ امروز ۲۹ آبان‌ و از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،تیم نوجوانان اسپانیا موفق به کسب پیروزی مقابل سامورایی‌ها شد.

ژاپن مثل ایران شگفتی‌ساز جام جهانی نشد

در یکی از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی، تیم‌های نوجوانان اسپانیا و ژاپن از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه ماناهان سوراکاتا مقابل هم قرار گرفتند تا تکلیف دومین تیم صعود کننده پس از برزیل را مشخص کنند.

سامورایی‌ها که مثل ایران در سه دیدار اخیرشان در جام جهانی نوجوانان ۶ امتیاز کسب کردند و در رتبه سوم جدول گروه D قرار گرفتند، در حالی امروز به مصاف اسپانیا و صدرنشین گروه B رفتند که امیدوار به خلق شگفتی و راهیابی به جمع هشت تیم نهایی این رقابت‌ها بودند ولی با وجود نمایش شایسته نتوانستند به این مهم برسند.

1956490

اسپانیا که در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال دو پیروزی پیاپی مقابل کانادا و مالی و یک تساوی برابر ازبکستان داشت، بازی امروز با ژاپن را هجومی شروع کرد و توانست در دقیقه هشت روی نفوذ از سمت چپ زمین و یک اشتباه در خط دفاعی ژاپن در دفع توپ، با سر توپ و شوت زمینی کوئیم جونینت کاسانووا به گل اول رسید و دروازه سامورایی‌ها را باز کرد.

گاکو ناواتا در دقیقه ۴۰ کار را به تساوی کشید و نیمه اول با نتیجه یک بر یک بین اسپانیا و ژاپن به پایان رسید، اما در نیمه دوم نیز علی‌رغم حملات پرتعداد سرخ‌ها در مقابل یک شوت در چارچوب سامورایی‌ها، بازی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه بالاخره دروازه نماینده آسیا باز شد.

اسپانیا در دقیقه ۷۴ روی پاس در عمق استثنایی کوئیم جونینت از میانه زمین به پشت مدافعان ژاپن و ضربه تمام کننده مارکو گویو، دیگر بازیکن بارسلونا، توانست به گل برسد و نتیجه را دو بر یک کند.

1956497

سامورایی‌ها امیدوار بودند مثل ایران که برزیل را شکست داد و شگفتی‌ساز شد، امروز مقابل اسپانیا کار بزرگی انجام بدهند و به برتری برسند، ولی نتوانستند گل دوم را جبران کنند و در نهایت شکست خوردند تا سرخ‌های اروپا به جمع هشت تیم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال برسند و منتظر برنده دیدار تیم‌های آلمان و آمریکا در دور یک چهارم باشند.

فیلم خلاصه بازی ژاپن-اسپانیا

در دیگر بازی هم ظهر امروز، برزیل ۳ بر یک اکوادور را شکست داد و راهی یک‌چهارم شد.

برنامه سایر دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی به شرح زیر است:

۳۰ آبان

مالی - مکزیک

آلمان - آمریکا

ونزوئلا - آرژانتین

ایران - مراکش

یک آذر

انگلیس - ازبکستان

فرانسه - سنگال

سامورایی‌ها توسط اسپانیا حذف شدند/ ژاپن مثل ایران شگفتی‌ساز جام جهانی نشد + عکس

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 49269

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      ایران هنوز بازی نکرده