شب ناامیدی در برلین، بازیکنان آلمان هو شدند! + فیلم خلاصه بازی

ترکیه موفق شد در دیداری دوستانه آلمان را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آلمان و ترکیه، دو تیمی که حضورشان در یورو ۲۰۲۴ قطعی است، امشب در یک دیدار دوستانه در برلین به مصاف همدیگر رفتند.

فیلم خلاصه بازی دو تیم آلمان و ترکیه

ژرمن‌ها خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه پنج لروی سانه در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد. او در بین نفرات حاضر در مقابل دروازه، کای هاورتز را انتخاب کرد و توپ را برای او فرستاد. این بازیکن هم به راحتی با ضربه‌ای آرام توپ را درون دروازه قرار داد تا بازی ۱-۰ شود.

1955871

در دقیقه ۱۶ خود سانه هم می‌توانست گلزنی گند اما ضربه‌اش به شکلی نفس‌گیر به بیرون رفت.

در ادامه بازی با سرعت کمتری دنبال شد تا اینکه ترکیه در دقیقه ۳۸ به گل رسید. روی بازی مستقیم کادی‌اغلو در محوطه جریمه آلمان به توپ رسید و با ضربه‌ای دقیق به سمت چپ دروازه، بازی را مساوی کرد.

1955870

در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه بازی در نیمه اول هم ترکیه گل دوم را زد و با برتری به رختکن رفت. باز هم روی بازی مستقیم، این باز ییلدز در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد. او معطل نکرد و از همان زاویه بسته شوتی‌ محکم را به طاق جهت مخالف دروازه کوبید و بازی را ۲-۱ کرد.

1955869

آلمان در دقیقه ۴۹ توانست گل دوم ترکیه را پاسخ بدهد. فلورین ویرتز مسافت نسبتا زیادی را با توپ طی کرد و پشت محوطه جریمه توپ را به نیکلاس فولکروگ در سمت چپ سپرد. او به محوطه وارد شد و ضربه‌ای را به گوشه پایین سمت چپ دروازه زد تا گل دوم را به ثمر برساند.

1955868

در دقیقه‌ ۶۸ شوت بازیکن ترکیه به دست کای هاورتز برخورد کرد و داور پس از بازبینی صحنه، برای ترکیه پنالتی گرفت. یوسف ساری پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل سوم ترکیه را وارد دروازه آلمان کند.

1955872

در دقیقه ۷۴ شوت خطرناک یولیان برانت را دروازه‌بان دفع کرد تا بازی همچنان ۳-۲ بماند.

بازی در ادامه کمی‌ آرام‌تر شد و اتفاق خاصی در زمین شاهد نبودیم تا درنهایت ترکیه با نتیجه ۳-۲ آلمان را در برلین شکست دهد.

1955866

شرح: واکنش روزنامه بیلد آلمان به اولین شکست ژرمن‌ها با ناگلزمن. بازیکنان آلمان در این مسابقه از طرف هواداران خودی هو شدند.

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 49189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha