آلمان ۲-۲ مکزیک: ناگلزمان به بن‌بست خورد + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی آلمان صبح امروز در دیداری دوستانه برابر تیم ملی مکزیک به تساوی رضایت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ تیم ملی آلمان صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی مکزیک رفتند و در نهایت با تساوی ۲-۲ برابر این تیم متوقف شدند.

فیلم خلاصه بازی دوستانه مکزیک و آلمان


این تیم که به دلیل میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در مسابقات انتخابی حضور ندارد، از این فرصت استفاده کرده و در وقفه دیدارهای ملی مشغول برگزاری بازی‌های دوستانه است تا آمادگی بازیکنانش را حفظ کند.

آنها چند روز قبل و در اولین حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت این تیم موفق شدند برابر آمریکا به پیروزی برسند اما این موفقیت در بازی برابر مکزیک ادامه‌دار نبود.

آلمان در ابتدا موفق شد توسط آنتونیو رودیگر در دقیقه ۲۵ و روی پاس گل روبین گوسنس به برتری برسد اما این برتری خیلی طول نکشید و اوریل آنتونا تنها دوازده دقیقه بعد توانست دروازه این تیم را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دو تیم با نتیجه ۱-۱ راهی رختکن شدند و ناگلزمان در ابتدای نیمه دوم تغییراتی در تیمش اعمال کرد نیروی هجومی بیشتری با حضور نیکلاس فولکروگ و لئون گورتسکا در زمین حضور داشته باشند.

اما تنها دو دقیقه از آغاز نیمه اول گذشته بود که اریک سانچز این بار روی پاس گل آنتونا گل دوم مکزیک را به ثمر رساندند ولی این بار آلمان بود که خیلی زود جواب این گل را داد و فولکروگ در دقیقه ۵۱ بازی را به تساوی کشاند.

تلاش‌ها و تغییرات دو تیم در ادامه بازی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر جواب نداد و ناگلزمان در نهایت در دومین حضورش روی نیمکت آلمان مجبور شد به همین تساوی ۲-۲ رضایت دهد.

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 48146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha