یحیی ۳۳ میلیارد گرفته اما تمرین را تعطیل کرد تا به کار شخصی‌اش در دوبی برسد | همه باید جریمه شوند

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از یحیی گل محمدی گفت: آقایان تا آنجا که من خبر دارم سر پاداش و آپشن ۳۳ میلیارد گرفته‌اند، حالا هم که تیم باخته و در این چند بازی بدترین نتایج را گرفته باید همه جریمه شوند چون حتماً همانطور که تشویق بوده حالا هم باید جریمه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مرتضی فنونی‌زاده مدافع اسبق پرسپولیس با انتقاد شدید از کادر فنی پرسپولیس معتقد است شرایطی که کادر فنی سرخپوشان و در رأس آن سرمربی پرسپولیس برای تیمش به وجود آورد بازیکنان را به لحاظ فنی و بدنی در شرایط بسیار بدی قرارداد. به بهانه باخت پرسپولیس مقابل سپاهان و ایرادات فنی که به پرسپولیس گرفته می‌شود گفت‌وگویی با پیشکسوت پرسپولیس داشتیم.

بعد از سه نتیجه‌ بد، مقابل سپاهان هم سرخپوشان نتیجه را واگذار کردند!

من فکر می‌کنم بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند اما تعویض‌های بد و ارنج اشتباه در کنار مسائل حاشیه‌ای که پیرامون تیم وجود داشته و دارد بیشترین لطمه را به تیم زده است. در چهار بازی فقط سه امتیاز گرفته‌ایم و این به آن معناست که فقط یک بازی را برده‌ایم و از ۱۲ امتیاز ممکن فقط سه امتیاز گرفته‌ایم و این به نوعی بدترین نتیجه است و من مقصر اصلی این ضعف و نتیجه‌گیری را قهر و آشتی سرمربی و کادر فنی‌اش و برو بیاها می‌دانم که به نظرم خیلی به تیم لطمه زد و تمرکز و شرایط پایدار فنی را از پرسپولیس گرفت، به شکلی که تیم شکل فنی خوبی ندارد و از دقیقه ۵۰ به بعد هم به لحاظ بدنی با مشکل مواجه می‌شود.

اما سرمربی تیم پرسپولیس گفته چرا در زمان نقل و انتقالات که تیم‌های مدعی دیگر بازیکنان زیادی را به خدمت می‌گرفتند، کسی به حرف او توجه نمی‌کرد؟

خود سرمربی در نقل و انتقالات بزرگترین اشتباه را کرده. نمونه‌اش هم از دست دادن عبدی بود که این مهاجم اصلاً راضی به جدایی نبود اما بر خلاف میل باطنی‌اش مجبور به جدایی شد. آل‌کثیر هم قلبش با پرسپولیس بود و حتماً راهی وجود داشت که او را با رقم کمتر از سپاهان در پرسپولیس حفظ کنند که نکردند. در بقیه موارد هم شهاب را می‌خواستند که باشگاه او را جذب کرد و نبیل را هم به خدمت گرفتند، هر چند که گفته شد مدیر او را جذب کرده و او بازیکن مد نظر سر مربی نبوده است اما به هر حال من فکر می‌کنم با همین موجودی هم می‌شد نتایج بهتری گرفت و مشکل فقط کمبود بازیکن و از این‌جور مسائل نیست. در حال حاضر هم همه تیم باید جریمه شود چون همانطور که خواهان آپشن و پاداش بودند حالا که نتیجه نگرفتند باید از سرمربی تا بازیکن همه جریمه شوند و در این نکته هم باشگاه و مدیر تیم نباید با کسی تعارف داشته باشند. آقایان تا آنجا که من خبر دارم سر پاداش و آپشن ۳۳ میلیارد گرفته‌اند، حالا هم که تیم باخته و در این چند بازی بدترین نتایج را گرفته باید همه جریمه شوند چون حتماً همانطور که تشویق بوده حالا هم باید جریمه باشد.

تعطیلی لیگ و تمرینات به نظر در این شرایط خیلی به سود پرسپولیس شد!

به نظرم در شرایطی که تیم مشکل بدنی و مشکلات فنی زیاد دارد باید تمرینات با شدت بیشتر پیگیری می‌شد و به نظرم سرمربی تیم تمرینات تیم را تعطیل کرده که به کارهای نیمه تمامش در دبی برسد.

با این شرایط ما می‌توانیم امیدوار باشیم؟

نباید خودمان را فریب دهیم. مقابل سپاهان فقط یکی دو فرصت گلزنی داشتیم، در حالی که بیرانوند یک گل خورد و سه بخت صد درصد را هم از بازیکنان سپاهان گرفت وگرنه شاید نتیجه باخت سنگین‌تر می‌شد. فوتبال است و هزار اتفاق پیش‌بینی نشده که امیدواریم بهترین اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد اما با این شرایط فنی و به شکل منطقی خیلی به تیم فعلی و نتایجش خصوصاً مقابل النصر امیدوار نیستم.

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
کد خبر: 49082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha