پنسیلوانیا ایالتی مهم در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا است

خبرنگار سی‌ان‌ان اعلام کرد ایالت پنسیلوانیا برای تعیین فرد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، نقش حیاتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای جلب آرای مردم در ایالت پنسیلوانیا بسیار تلاش می‌کند و چندین تجمع انتخاباتی برای این ایالت در نظر گرفته است. این ایالت و آرای مردم آن در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا نیز بسیار تعیین‌کننده است. درواقع، در انتخابات ۲۰۱۶ نیز نتایج آرای همین ایالت باعث شد، ترامپ با اختلاف اندکی رئیس‌جمهور و پیروز رقابت‌های انتخاباتی شود.

جو بایدن نامزد حزب دموکرات نیز روز یکشنبه به ایالت پنسیلوانیا می‌رود تا تجمع انتخاباتی داشته باشد. اینکه دو نامزد انتخاباتی و مشاوران و مسئولان ستادهای انتخاباتی آن‌ها در آستانه روز نهایی انتخابات به پنسیلوانیا می‌روند به تنهایی گویای میزان اهمیت این ایالت در تعیین نتیجه انتخابات امسال آمریکاست.

ایالت‌های فلوریدا، جورجیا و کارولینای شمالی و حتی آریزونا برای انتخابات امسال آمریکا مهم هستند و به نظر می‌رسد طرف‌دار ترامپ باشند. اما اگر بایدن آرای ایالت پنسیلوانیا را از آن خود کند، درست است که او به حدنصاب دویست و هفتاد رأی الکترال برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری نخواهد رسید، اما ترکیب آرای پیروز در ایالت پنسیلوانیا با آرای او در ایالت‌های ویسکانسین و میشیگان و آریزونا و فلوریدا می‌تواند داستان را کاملاً متفاوت کند.

ایالت پنسیلوانیا برای تعیین فرد پیروز در انتخابات امسال، نقش حیاتی دارد. در عین حال، ‌وضعیت این ایالت در تعیین نتایج انتخابات در ایالت‌های ویسکانسین و میشیگان نیز بسیار مهم است.

۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
کد خبر: 4901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha