توصیه جالب بزرگ‌ترین سرمربی دنیا به سعید معروف

بزرگ‌ترین سرمربی والیبال حال حاضر جهان توصیه جالب توجهی به سعید معروف داشته است.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تا همین چند روز پیش هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که سعید معروف به گزینه اول هدایت تیم ملی والیبال ایران تبدیل شود، اما حالا این اتفاق رخ داده و کاپیتان سابق تیم ملی به گزینه اصلی جانشینی بهروز عطایی تبدیل شده است.

اما واکنش‌ها به انتخاب احتمالی سعید معروف به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران بسیار متفاوت بوده است. بعضی‌ها اعتقاد دارند که معروف در حال حاضر تجربه زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران ندارد و برخی دیگر نیز معتقدند که او با توجه به هوش بالا و شخصیت کاریزماتیکش می‌تواند گزینه ایده آلی برای تیم ملی باشد.

1949247

البته حضور گزینه‌های خارجی در تیم ملی والیبال ایران هنوز منتفی نشده است و فدراسیون با چهار سرمربی خارجی شامل جان لورنزو بلنجینی، روبرتو پیازا ولادیمیر و ویتال هاینن در حال مذاکره است. با وجود همه این‌ها به نظر می‌رسد که سعید معروف و بلنجینی از شانس بیشتری برخوردار هستند.

1949248

نیکولا گربیچ که می‌توان گفت در حال حاضر بزرگترین و بهترین سرمربی دنیای والیبال محسوب می‌شود، در پاسخ به این سوال پیرامون حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال ایران گفت: "فکر می‌کنم اگر او می‌خواهد یک دوره حرفه‌ای را در مربیگری شروع کند، باید بهترین استفاده را از این موقعیت پیش آمده ببرد. او احتمالاً در ابتدا به دلیل نداشتن تجربه به عنوان مربی مشکل خواهد داشت، اما اگر فدراسیون و او صبر داشته باشند، می‌تواند نتیجه خوبی حاصل شود."

همچنین در این باره با آندره‌آ آناستازی، سرمربی مشهور ایتالیایی و یکی از گزینه‌های همیشگی والیبال ایران نیز سوال کردیم که او درباره سعید معروف گفت: "من فکر می‌کنم او آماده قبول این مسئولیت است. من سعید را به عنوان یک فرد باهوش و با تجربه بسیار زیاد می‌شناسم و به نظرم می‌تواند گزینه مناسبی برای ایران باشد."

1949249

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 48744
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha