ماجرای جالب پسردایی سعید معروف! + عکس

اردلان سید عباسی، پاسور شهرداری ارومیه، حرکتی شبیه به سعید معروف را در بازی برابر مس رفسنجان انجام‌ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، بعد از ناکامی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های المپیک توکیو، سعید معروف بعد از سال ها تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت. اتفاقی که در نهایت تلخی هم رقم خورد و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ والیبال ایران بعد از حذف از المپیک با چشمانی اشکبار با تیم ملی والیبال وداع کرد.

سعید معروف بعد از خداحافظی با مسابقات ملی حالا تمام تمرکز خود را روی بحث باشگاهی قرار داده و در یکی دو فصل اخیر نمایش های درخشانی را در ترکیب تیم ترکیه‌ای فنرباغچه از خود ارائه داده است.

مانند بسیاری از ستاره های سالیان اخیر والیبال ایران سعید معروف نیز یک بازیکن اصالتاً ارومیه‌ای است و چند سالی را در تیم با ریشه و بزرگ شهرداری ارومیه به میدان رفته بود. اما جالب است بدانید که حالا پسردایی این ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران در شهرداری ارومیه وظیفه پاسوری را بر عهده دارد.

ماجرای جالب پسردایی سعید معروف! + عکس

روز گذشته در حالی شهرداری ارومیه موفق شد با پیروزی بر مس رفسنجان به روند فوق‌العاده خود طی هفته های اخیر ادامه دهد که اردلان سیدعباسی در یک بخش از بازی هواداران حاضر در سالن ارومیه را به وجد آورد. سید عباسی که پسر دایی سعید معروف هم هست، با حرکتی مشابه پاسور سابق تیم ملی یعنی یک جای خالی معروفی هواداران ارومیه ای را به وجد آورد تا جایی که آنها برای چندثانیه سعید معروف تشویق کردند.

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 37836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha