پاری‌سن‌ژرمن با درخشش ام‌باپه میهمان خود آث‌میلان را با سه گل بدرقه کرد + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های پاری سن ژرمن و آث میلان امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های پاری سن ژرمن و آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

فیلم خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۳ - آث میلان ۰

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و آث میلان ساعت ۲۲:۳۰ امشب

دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد. در زیر به بررسی دیدارهای این دور از رقابت‌ها می‌پردازیم.

گروه E

فاینورد - لاتزیو

سلتیک - اتلتیکومادرید

فاینورد چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا در دیداری سخت از لاتزیو میزبانی می‌کند. هر دو تیم‌ جاه‌طلبی‌های زیادی برای صعود به دور حذفی دارند. لاتزیو پس از دو بازی، به لطف تساوی دیرهنگام مقابل اتلتیکو مادرید، برتری جزئی نسبت به فاینورد دارد.

فاینورد که اولین حضورش در لیگ قهرمانان را از سال ۲۰۱۷ تجربه می‌کند، از شانس خوبی برای صعود به عنوان یکی از دو تیم اول گروه برخوردار است. قهرمان سال ۱۹۷۰ در هفته اول سلتیک را برد و در هفته دوم نمایش خوبی برابر اتلتیکو داشت.

لاتزیو نیز امیدوار است بتواند به دور حذفی راه یابد. بیانکوچلستی آخرین بار در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ در لیگ قهرمانان بود و حالا بعد از چند سال بار دیگر به این رقابت‌ها رسیده است. همشهری لاتزیو یعنی رم فصل قبل فاینورد را از لیگ اروپا حذف کرد و دو فصل پیش نیز فاینورد را در فینال لیگ کنفرانس شکست داد.

سلتیک نیز در خانه پذیرای اتلتیکومادرید است. تیم اسکاتلندی پس از شکست در دو بازی اولش در این گروه، در آستانه حذف قرار دارد ولی اتلتیکو در شرایط خوبی به سر می برد و می‌تواند با پیروزی در این دیدار گام بلندی برای صعود بردارد.

آنتوان گریزمان در شرایط خوبی بوده و در بازی قبلی برابر سلتاویگو هت‌تریک کرد و تیمش را به پیروزی ۳-۰ مقابل سلتاویگو رساند تا آنها را در فاصله سه امتیازی از رئال مادرید صدرنشین نگه دارد.

گروه F

نیوکاسل - دورتموند

پاری‌سن‌ژرمن - میلان

پاری‌ سن ژرمن و آث میلان که با یک امتیاز در «گروه مرگ» از هم فاصله دارند، چهارشنبه شب در پارک دو پرنس به مصاف هم می‌روند. پاری سن ژرمن با دریافت چهار گل در یک بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در ۲۰ سال اخیر، شرایط سختی را در اروپا تجربه می‌کند. بعد از بازی قبلی بسیاری از هواداران تاکتیک‌های لوئیس انریکه را زیر سوال بردند.

پاری سن ژرمن با پیروزی خانگی مقابل بوروسیا دورتموند کارش را شروع کرد ولی در دومین بازی برابر نیوکاسل شکست بدی متحمل شد. شاگردان انریکه در پاسخ به شکست‌شان در انگلیس توانستند بازی‌های‌شان را در لیگ فرانسه ببرند.

پاریسی‌ها هنوز نتوانستند میلان را در رقابت‌های اروپایی شکست دهند. هر دو بازی نیمه نهایی در سال ۱۹۹۵ به سود میلان به پایان رسید و جدال دو تیم در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۰ در هر دو بازی رفت و برگشت با تساوی خاتمه یافت.

نیوکاسل با پیروزی در شش بازی از هشت بازی اخیر خود، در یک شب به یاد ماندنی در سنت جیمز پارک به مصاف بوروسیا دورتموند می‌رود.

اولین دیدار رسمی بین دو باشگاه در حالی برگزار می‌شود که میزبان پس از شکست پاری سن ژرمن ۴ امتیازی شد. در این میان دورتموند همچنان به دنبال اولین بردش در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا است.

قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۷ در خطر حذف قرار دارد. کسب یک امتیاز از ۶ امتیاز ممکن در گروه F کار زردپوشان را سخت کرده است و اگر دورتموند برابر نیوکاسل هم شکست بخورد، امیدهایش برای صعود تقریبا از دست خواهد رفت.

گروه G

لایپزیگ - ستاره سرخ

یانگ بویز - منچسترسیتی

لایپزیگ بی‌صبرانه منتظر بازگشت به روند پیروزی است و باید از نماینده صربستان پذیرایی کند. لایپزیگ با شکست ۳-۱ یانگ بویز در بازی ابتدایی تا حد زیادی مطابق انتظار عمل کرده ولی برابر منچسترسیتی در ردبول آرنا شکست خورد.

Die Roten Bullen در آستانه کسب یک امتیاز برابر تیم پپ گواردیولا بود ولی در نهایت شکست خورد. لوئیس اوپندا توانست پاسخ گل فیل فودن را بدهد اما گل‌های دیرهنگام خولیان آلوارس و جرمی دوکو هر سه امتیاز را برای میهمان تضمین کرد. در بوندسلیگا تیم مارکو رز با پیروزی ۳-۱ مقابل دارمشتات به مسیر پیروزی بازگشت ولی در ادامه دو امتیاز حساس را در تساوی بدون گل خانگی مقابل بوخوم از دست داد.

در دیگر دیدار منچسترسیتی به دیدار یانگ بویز می‌رود.

هالند فصل جدید را در لیگ خوب شروع کرده است و در ۹ بازی در لیگ برتر ۹ گل به ثمر رسانده است اما در دو بازی اول گروهی سیتی مقابل ستاره سرخ بلگراد و لایپزیگ گل نزد و باید دید می‌تواند اولین گل فصلش را در لیگ قهرمانان وارد دروازه تیم سوئیسی کند یا خیر.

گروه H

بارسلونا - شاختار

آنتورپ - پورتو

بارسلونا آخرین بازی قبل از ال‌کلاسیکو را انجام خواهد داد و باید به دیدار شاختار دونتسک برود. بارسا پس از شروع خوب و دو پیروزی متوالی، صدرنشین گروه H هستند و شاختار با سه امتیاز در رده سوم قرار دارد. بارسلونا پس از کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ در چهار سال گذشته، به دنبال موفقیت در اروپا است. قهرمان لالیگا در حال حاضر در رده سوم لالیگا قرار دارد.

شاختار که در هفتمین حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا است، به دلیل ادامه جنگ، باید با چالش بازی‌های خانگی اروپایی خود در زمین بی‌طرف ورزشگاه Volksparkstadion در هامبورگ کنار بیاید.

در نهایت یاران مهدی طارمی در پلژیک برابر آنتورپ قرار خواهند گرفت. طارمی که با بدشانسی گلش برابر بارسلونا مردود شد، به دنبال زدن اولین گل این فصلش در لیگ قهرمانان اروپا است و امیدوار است بتواند به تیمش کمک کند تا ۳ امتیاز این دیدار حساس را به دست بیاورد.

۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
کد خبر: 48403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha