به قهرمان کشتی ربع سکه دادند قهر کرد!

در مراسم تقدیر از طلایی کشتی شهریار در بازی‎‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اتفاقی عجیب افتاد که منجر به ترک این مراسم از سوی یونس امامی، مربی و هم‌باشگاهی‌هایش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی قاسم‎‌جو مربی سازنده یونس امامی، با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از این کشتی‌گیر در زورخانه اصلی شهریار اظهار داشت: تمام مقامات و مسئولان شهریار در این مراسم حضور داشتند. داود اخباری از قهرمانان سابق کشتی که رئیس شورای شهر شهریار شده و رئیس ورزش و جوانان هم حاضر بودند. هر دو نفر بیش از یک سال است پای‌شان را در سالن کشتی شهریار نگذاشته‌اند و هرچند ما موفقیت‌های نسبی را تجربه کردیم، نیامدند چون می‌دانند همیشه برای کشتی مطالبه داریم. متأسفانه کار اصلی‌شان را فراموش کرده‌اند. متولی ورزش قهرمانی، اداره ورزش است، اما از کشتی حمایتی که باید، نمی‌شود. آن شب هم ما را دعوت کردند، اما ناراحت شدیم و مراسم را ترک کردیم. این همه آدم آمده بودند که تنها یک ربع سکه به یونس (امامی) بدهند. این خیلی بد بود.

وی تصریح کرد: آنها دو بچه 10-12 ساله را هم که در ورزش زورخانه‌ای مقام آوردند را دعوت کرده بودند، قرار بود هم از آنها و هم یونس به خاطر طلای بازی‌های آسیایی‌ هانگژو تجلیل شود. وقتی یونس را صدا کردند، از او پرسیدم چه چیزی به او داده‌اند، گفت یک ربع سکه. این خیلی زشت بود و با این کار توهین کردند. همان جا این جایزه را به رئیس اداره کل عودت دادیم و محل را ترک کردیم. همه بلند شدیم و به آنها گفتم اگر بلد نیستید چطور باید تجلیل کنید، لااقل بگویید ما به شما یاد بدهیم. دیدم چند جا اینطور نوشته‌اند که وقتی دیدند ما به این بی‌احترامی واکنش نشان دادیم، گفتند این مراسم تجلیل از آن دو بچه بوده، نه یونس امامی. یعنی برنامه تجلیل از یونس جداست. اگر اینطور بود چرا ما را دعوت کردید؟ امسال هر کاری به عنوان یک باشگاه کشتی لازم بوده، انجام دادیم و این برخوردها واقعاً برخورنده است.

مربی یونس امامی گفت: در تمام رده‌ها کشتی‌گیر در تیم ملی داشتیم، حتی در پیشکسوتان جهان، باید نگاه مسئولان بالادستی شهریار به کشتی ما ویژه باشد که متأسفانه نیست. اخیراً برادرم رئیس هیئت کشتی شهریار شده و ما امیدوار هستیم از این پس شرایط بهتری بر کشتی شهریار حاکم شود.

۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۸
کد خبر: 48232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha