بنی تمیم: دبیر برای فدراسیون کشتی و بزرگان این رشته حاشیه درست می کند/ از بی عدالتی در انتخابات کشتی به ستوه آمده ایم

حمید بنی تمیم جدی ترین گزینه جانشینی علیرضا دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی بود که شب قبل از رای گیری انصراف داد و بعد با شکایت به دستگاه قضا توانست حکم ابطال انتخابات را بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حمید بنی تمیم یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی که با شکایت، موفق به ابطال انتخابات کشتی شده است در گفتگوی اختصاصی با رادار اقتصاد فرآیند انتخابات را ناعادلانه قلمداد کرد و گفت: از همان ابتدا و قبل از ثبت نام ها احساس کردیم که روال عادی برای انتخابات طی نمیشود و بعدها هم رفته رفته در روند ثبت نام از کاندیداها موضع گیری های غیر منطقی صورت گرفت که رقابت سالم را به عرصه ای برای تخریب سایر کاندیداها تبدیل کرد. در واقع شاهد استفاده از ادبیات نامناسب نسبت به کاندیدا ها بودیم و یک نگاه بالا به پایین وجود داشت که اتفاقا باور دارم یکی از آسیب های جدی کشتی در سالهای اخیر از همین نگاه نشات می گیرد و یک خود بزرگ بینی که باعث می شود همه به جز معدودی افرادی که در دایره نزدیکان حضور دارند را کوچک و بی قابلیت تصور کنند.

بنی تمیم که در حال حاضر مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان هم هست در ادامه افزود : از گوشه و کنار و مستقیم و غیر مستقیم تهمت های فراوانی به اهالی کشتی از همان روز اول زده شد که به صلاح کشتی نبود و همین باعث شد تشکیک نسبت به اصل و سلامت انتخابات ایجاد شود.وقتی هم وارد فاز انتخاباتی شدیم فضا کاملا یک طرفه بود. دبیر مجمع که همان دبیر فدراسیون هم بود متاسفانه موضع منصفانه ای نسبت به همه کاندیدا ها نداشت و بر خلاف شرح وظیفه اش عمل کرد . او حتی از دادن اطلاعات عادی و مهم درباره انتخابات سرباز می زد و فقط یک روز قبل از مجمع به کاندیدا ها اعلام کرد که فردا انتخابات است. عجیب تر اینکه حتی اسامی اعضای مجمع در اختیار ما قرار نگرفت و ضوابط متعددی زیر پا گذاشته شد که خلاف اساسنامه بود.
قهرمان اسبق کشتی فرنگی به پروسه شکایت از انتخابات اشاره کرد و گفت: بر همین اساس در یک اقدام هماهنگ با سایر کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی که از بی عدالتی در انتخابات به ستوه آمده بودند، تصمیم به کناره گیری دسته جمعی گرفتیم تا اعتراض خود را نشان دهیم که فکر می کنم موفق بودیم. بعد از برگزاری انتخابات یک طرفه هم همگی به یکی از وکلای دادگستری وکالت دادیم تا به نمایندگی از همه ما و بر اساس مدارک موجود و ادله مبرهن طبق اساسنامه ، پیگیر این ناحقی ها باشد که الحمدالله طبق انتظاری که از دستگاه قضا وجود داشت رای به ابطال انتخابات صادر شد.

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی تصریح کرد " البته من به شخصه اصلا دنبال این نیستم که فدراسیون و ورزش اول کشور کشتی را تحت فشار قرار بدهم و به حاشیه بکشم اما لازم بود که به خانواده بزرگ کشتی ثابت شود که در مسیر برگزاری انتخابات عدالت زیر پا گذاشته شد . نظر شخصی بنده این است که مدیریت فعلی فدراسیون به جای اصل مطلب و وظایفی که در حوزه های مختلف کشتی بر روی دوش دارد ، برای خودش و فدراسیون کشتی و بزرگان این رشته حاشیه درست می کند. بارها دیده شده که او با توجه به ارتباطاتی که دارد برای همه کسانی که او را نقد می کنند اعم از قهرمان و مدیر و حتی خبرنگاران منتقد ایجاد چالش می کند تا هیچ کس خلاف حرف او صحبتی نکند.

بنی تمیم درباره مراحل بعدی پس از ابطال انتخابات صراحتا گفت : البته که من دلخوش به این رای نیستم و شک ندارم که او مجددا با روابطی که دارد از مسیر های حقوقی دیگر موضوع را پیگیری و اعمال نظر می کند اما این شکایت صرفا برای این صورت گرفت که صدای اعتراضمان را به گوش مردم و جامعه کشتی برسانیم. ناگفته نماند که به دستگاه قضا باور کامل دارم ولی این انتظار خانواده بزرگ کشتی است که دادگاه تحت هیچ فشار بیرونی قرار نگیرد و روابط نتواند جای ضوابط را بگیرد. بدیهی است که قاضی پرونده بر اساس دلایل مشهود رای صادر کرده و صدور هر رای دیگری در فرآیند تجدیدنظر هم باید از ادله قانونی نشات بگیرد.

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 48158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      با آقای بنی تمیم موافقم دبیر صلاحیت نشستن بر این جایگاه مهم رو نداره بهتره بره به کارهای دیگه اش برسه