یک اسرائیلی به پنج زبان بنزما را حرامزاده خطاب کرد!

دوید اوئت، دروازه‌بان اهل رژیم اشغالگر قدس با انتشار اظهارنظری غیراخلاقی به کریم بنزما به خاطر حمایت از مردم غزه توهین کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بنزما روز یکشنبه با انتشار پستی در صفحه رسمی توییترش از مردم غزه حمایت کرد و برای آنها که تحت حملات رژیم اشغالگر قدس هستند آرزوی سلامتی و پیروزی کرد.

این ستاره فرانسوی الاتحاد در این توییت نوشت:« دعاهای ما برای مردم غزه که بار دیگر قربانی بمباران‌های ناعادلانه‌ای هستند که فرقی بین زن و کودکان نمی‌گذارد.»

این موضوع باعث عصبانیت شدید اوئت که پیش از این سابقه بازی در تیم‌هایی مانند راسینگ سانتاندر، دیپورتیوو لاکرونیا و مایورکا را داشته شد و واکنش عجیبی را از سوی او به همراه داشت.

1940298

او با پنج زبان مختلف شامل عبری، فرانسی، انگلیسی، عربی و اسپانیایی در پاسخ به این توییت از سوی بنزما نوشت:« تو یک حرامزاده بزرگ هستی!»

این اظهارنظر از سوی اوئت از سوی توییتر و به دلیل نقض قوانین استفاده از این شبکه اجتماعی محدود شد و این بازیکن اخطاری هم از سوی آنها دریافت کرد.

در روزهای اخیر بازیکنانی از جمله مسوت اوزیل هم حمایت خودشان را از مردم غزه که تحت شدیدترین بمباران ممکن در خاک خودشان هستند اعلام کرده بودند.

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 48090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha