رونالدو می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان برود

رونالدوی ۳۸ساله قصد خداحافظی از بازی‌های ملی را ندارد و می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از اسپورت، کریستیانو رونالدو روزهای بسیار خوبی را با النصر تجربه می‌کند. او پس از جدایی از شیاطین سرخ تصمیم گرفت راهی لیگ عربستان شود و پیراهن النصر را بپوشد. CR7 در این تیم نشان داده همچنان از آمادگی بالایی برخوردار است و همچنان می‌تواند به فوتبال ادامه دهد. نکته بسیار مهم اینکه درخشش رونالدو در النصر باعث شده است تا مارتینس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال، هم این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

علی الحربی، خبرنگار عربستانی، اعلام کرد کریستیانو رونالدو با سران باشگاه النصر برای تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۷ به توافق رسیده است.

به نوشته روزنامه اسپورت، رونالدو همچنین می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان برود که تصمیم عجیبی خواهد بود؛ چرا که او آن زمان ۴۱ساله خواهد شد و باید دید که آیا تیم ملی فوتبال پرتغال حاضر است که یک بازیکن ۴۱ساله را همراه خود به جام جهانی ببرد یا نه.

رونالدو بیشترین تعداد بازی ملی با پیراهن پرتغال را در کارنامه دارد و بهترین گلزن تاریخ این کشور نیز به شمار می آید اما او قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه پرافتخار دوران فوتبالی‌اش نمی‌بیند.

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 47862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha