خطر مصدومیت با چمن آزادی، خطر مرگ با چمن رفسنجان! + عکس

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که زیر چمن ورزشگاه رفسنجان یک قنات پیدا شده و وضعیت این ورزشگاه برای برگزاری دیدار مس رفسنجان و استقلال را در شرایط عجیبی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که طی دو هفته گذشته موضوع کیفیت چمن ورزشگاه آزادی، به عنوان بهترین ورزشگاه ایران به موضوع اصلی ورزش ایران تبدیل شده بود تصاویری از کرمان نشان می‌دهد که چمن ورزشگاه‌های دیگر ایران وضعیت بغرنج‌تری دارند.

بعد از چند هفته تعطیلی، رقابت‌های لیگ برتر از سر گرفته شده است و استقلال تهران بعد از نزدیک به ۴۰ روزی دوری از میادین باید در رفسنجان به مصاف مس برود. اما هنوز پای استقلالی‌ها به رفسنجان نرسیده شایعاتی درباره احتمال لغو این دیدار منتشر شده است.

ماجرا مربوط به عکس ترسناکی است که حفره‌ای عمیق را در میانه چمن ورزشگاه مس رفسنجان نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این خفره همان قنات معروفی است که از زیر چمن ورزشگاه عبور می‌کند و در زمان ساخت هم درباره آن و خطراتش هشدارهایی داده شده بود. ساعاتی پس از انتشار این تصویر مسئولان سازمان لیگ نسبت به آن واکنش نشان دادند.

خطر مصدومیت با چمن آزادی، خطر مرگ با چمن رفسنجان!
مسئول کمیته لیگ برتر سازمان لیگ پیرامون تصویر جنجالی از قنات در استادیوم مس رفسنجان گفت: این ورزشگاه هرگز به عنوان استادیوم میزبان به سازمان لیگ معرفی نشده است و به همین خاطر بازی هم در آن برگزار نمی‌شود.

او درباره محل میزبانی از استقلال - مس رفسنجان گفت: استادیوم شماره ۲ مس رفسنجان به عنوان میزبان انتخاب شده و بازیها در این ورزشگاه برگزار می‌شوند. اگر مس قصد تغییر استادیوم دارد، باید آن را معرفی کند تا بعد از بررسی تائیدیه داده شود.

مهدی در ادامه افزود: یک انتقاد هم از شما دارم که نوشتید سازمان لیگ هیچ بررسی از این ورزشگاه نداشته است. ما بارها بازدید کردیم و اگر لازم باشد و اعلام کنند بازهم بررسی خواهیم کرد. ما در بازدید قبلی ایرادات را گرفتیم و اعلام کردیم.

به هر روی انتشار این تصاویر، کیفیت چمن آزادی و نقش جهان و زیرساخت‌های دیگر همچنان نشان دهنده کیفیت لیگ ما است. آن هم در حالی که همه رقبای منطقه‌ای و قاره‌ای ما با فاصله شدید از ما در مسیر پیشرفت حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 47740
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha