پسر فردین برای آذربایجان مسابقه می‌دهد؟

جمهوری آذربایجان در تلاش است تا در سنگین وزن رقابت‌های کشتی المپیک پاریس بتواند با مدال دست پیدا کند و بر همین اساس قصد دارد امیررضا معصومی دارنده نشان طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان کشورمان را به خدمت بگیرد این موضوع نیز به جایی کشیده شده که باید مسئولان فدراسیون کشورمان نظر نهایی خود را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد فردین معصومی پدر قهرمان جوان سنگین وزن ایران در خصوص پیشنهاد جمهوری آذربایجان به پسرش اظهار کرد: برای این موضوع جبرئیل حسنوف (سرمربی) به نمایندگی از فدراسیون جمهوری آذربایجان خواهان آن است تا امیررضا برای این کشور کشتی بگیرد. در این خصوص هنوز هیچ تصمیمی نگرفتیم و باید با فدراسیون و علیرضا دبیر مشورت لازم صورت گیرد. باید بگویم که اولویت اصلی ما به اهتزاز در آمدن پرچم ایران و شادی مردم است. اگر فدراسیون کشتی به امیررضا نیاز دارد طبیعتا اولویت ما افتخار آفرینی برای ایران است و در غیر اینصورت تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

دارنده مدال نقره سنگین وزن جهان این راهم گفت: فردا با علیرضا دبیر و کادرفنی کشتی آزاد جلسه‌ای خواهیم داشت که اگر نیاز است که امیررضا زیر پرچم ایران کشتی بگیرد من نیر حرفی ندارم، ولی در غیر این صورت باید تصمیم نهایی برای او گرفته شود.

معصومی در پاسخ به این سوال بهتر نبود که امیررضا در ترکیب بازی‌های آسیایی بیشتر بهره برده می‌شد، گفت: من احترام زیادی به کادرفنی و امیرحسین زارع قائل هستم، ولی اگر نفر اول به جهانی اعزام می‌شود بهتر است که نفر دوم به بازی‌های آسیایی برود، ولی کادر فنی تصمیم دیگری برای فرزندم گرفت. امیررضا سرباز تیم ملی و کشورش است و برای آینده حرفه‌ای او باید فدراسیون و کادرفنی کشتی آزاد تصمیم نهایی را زودتر بگیرند.

منبع: ایرنا

۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 47490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha