۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۴
کد خبر: 47447
بیرانوند بخشیده می شود؟

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خانواده شهدا درخواست کردند با توجه به این که با حکم ۲ سال محرومیت، زندگی ورزشکار اهانت کننده به شهدا به مشکل می‌خورد و با توجه به اظهار ندامت انجام شده او بخشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم ، عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام که امروز در مشهد برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: انتخابات امروز و روند برگزاری این مجمع، نشانه بلوغ کامل و دموکراسی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بود.

وی ضمن تشکر از حضور کاندیداها در این مجمع افزود: اگر شخصی در این دوره زمانی دستی به سوی ورزش دراز می‌کند، باید از او حمایت کنیم و دست یاری این عزیزان را بفشاریم.

نصیرزاده درباره حواشی اخیر مسابقات انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: اتفاق پیش آمده در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث آزرده خاطر شدن خانواده ورزش و خانواده معزز شهدا شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه عکس شهید رو به حضار سالن بود، بیرانوند ورزشکار خاطی که خود از خانواده شهدا است متوجه این اتفاق نبود و بلافاصله نسبت به رفتار خود عذرخواهی کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: شهدا قهرمانان واقعی این ملت هستند و این باور قلبی همه ما در کشور است.

نصیرزاده اعلام کرد: باتوجه به این اتفاق و با تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون، ورزشکار خاطی به دو سال محرومیت از حضور در کلیه اماکن ورزشی محکوم شد. خانواده شهید با متوجه شدن حکم این ورزشکار خواستار بخشش و عفو وی نسبت به حکم اعلامی شدند.

۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۴
کد خبر: 47447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha