قتل ورزشکار پرورش اندام خوزستانی معروف/ قاتل به گیلان بازگشت

مرد گیلانی که اقدام به قتل یک ورزشکار پرورش اندام خوزستانی کرده بود آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا پرونده قتل ورزشکار پرورش اندام خوزستان که در تیرماه۹۶به قتل رسیده بود برای همیشه بسته شد و مرد قاتل گیلانی آزادشد.انگیزه این قتل ناموسی بود.

در پی وقوع قتل یکی از ورزشکاران پیشکسوت پرورش اندام در پارکینگ خانه اش در یکی از مناطق کلانشهر اهواز درتاریخ ۲۸تیرماه ۱۳۹۶ تحقیقات نشان داد که جوانی با ورود به پارکینگ خانه مقتول وی را با ضرب چاقو از پشت سر به قتل  رسانده بود.

مرد گیلانی ورزشکار پرورش اندام خوزستان را به قتل رساند

تحقیقات پلیس خوزستان در خصوص شناسایی قاتل  در حال انجام بود که در نهایت مرد جوان اهل وساکن یکی ازشهرهای استان گیلان پس از چندروز ازوقوع قتل مرد خوزستانی خودرا به پلیس آگاهی رشت به عنوان قاتل مرد ورزشکار اهوازی معرفی کرد و مدعی شد مقتول را به دلیل مسائل ناموسی به قتل رسانده است.

مرد قاتل گیلانی در تماس تلفنی با رکنا اظهار داشته بود که در شب حادثه در اطراف خانه مقتول درحال پرسه زنی بودم که متوجه شدم این مرد ورزشکار قصد تخلیه خانه خود را دارد که در نهایت با مقتول درگیری فیزیکی پیدا کرده و باعث به قتل رسیدن وی می شود.

سپس قاتل به استان گیلان رفته و زمانیکه متوجه مرگ مقتول شده خود را به پلیس گیلان معرفی می کند.

خانواده قاتل نیز روز گذشته  اظهار داشتند: که برادرشان پس از بررسی های دقیق به عنوان قتل غیر عمد محکوم شد که در نهایت با پرداخت چند میلیارد پول نقد از خانواده ورزشکار کشته شده رضایت گرفته و قاتل گیلانی نیز از زندان آزاد شد و این پرونده قتل نیز برای همیشه بسته شد

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 11093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha