فیلم | خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتبال اسلواکی - پرتغال امروز جمعه ساعت ۲۲:۱۵

تیم های ملی اسلواکی و پرتغال امروز در چارچوب مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار فوتبال بین تیم های ملی اسلواکی و پرتغال در سری مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ امروز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

فیلم خلاصه بازی اسلواکی ۰ - پرتغال ۱

لینک پخش زنده بازی تیم های ملی اسلواکی و پرتغال امروز

حضور دو بازیکن پرتغالی جدید تیم بارسلونا در اردوی پرتغال، با انتقاد زیادی در این کشور همراه شده و گروهی از فوتبالی‌های پرتغال معتقدند دعوت از این دو بازیکن که دقایق کمی برای تیم خود به میدان رفته‌اند و در مدت اخیر بازی چندانی نداشتند، اشتباه است.

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، پس از آخرین بازی این تیم در لیگ پرتغال در این باره گفت: "تیم ملی نباید به بازیکنانی کمک کند که روزهای سختی دارند یا پاداشی باشد برای بازیکنانی که قبلا روزهای خوبی را سپری کرده‌اند. نباید بازیکنان از نظر روانی آرامش داشته باشند که در هر صورت به تیم ملی دعوت می‌شوند."

هوگو کاجودا، مدیر برنامه فوتبالیست‌هایی مانند ویتینیا (مارسی) و مربیانی مانند آبل فریرا (پالمیراس)، در شبکه‌های اجتماعی خود درستی این تصمیم را زیر سوال برد و تاکید کرد که "تیم ملی سانتا کازا دا میسریکوردیا (موسسه خیریه اصلی پرتغال) نیست".

این در حالی است که اعضای تیم از اینکه آنها یک گروه محدود در تیم ملی تشکیل داده‌اند و فقط گروه ثابتی از بازیکنان به تیم دعوت می‌شوند، راضی نیستند و کاپیتان آنها، کریستیانو رونالدو، خواستار "حمایت از تصمیمات مربی" شده است.

1921924

کریستیانو در این باره می گوید: «من ۲۰ سال است که اینجا هستم و هیچ فهرستی وجود نداشته که در آن جنجال وجود نداشته باشد. همیشه این اتفاق خواهد افتاد. آنچه من بیشتر از همه می‌خواهم این است که، صرف نظر از اینکه چه کسی اینجا روی سرمربی است یا چه بازیکنانی در اردو هستند یا نه، آیا فرم خوب یا بازی‌های کمتری داشته‌اند یانه، فقط از تصمیمات مربی حمایت کنید.»

او در ادامه گفت: «ما برای کشور و تیم ملی بازی می‌کنیم، باید به هدف صعود کردن فکر کنیم و از تصمیماتی که مربی باید بگیرد حمایت کنیم، همیشه بحث و جدل وجود خواهد داشت، مهم پیروزی و حمایت از تصمیمات مربی است.»

۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: 46781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha