رونالدو به تیم ملی پرتغال برمی گردد؟

روبرتو مارتینس تاکید کرد که کریستیانو رونالدو در برنامه‌های او جای دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از بی ساکر، روبرتو مارتینس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال انتخاب شد. بر این اساس فدراسیون فوتبال پرتغال با قراردادی ۳.۵ ساله به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال انتخاب شد.

رونالدو پس از حذف پرتغال از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی که به گریه افتاده بود، زمین بازی را ترک کرد ولی حاضر به خداحافظی از تیم ملی کشورش نشد. فرناندو سانتوس برنده ۵ توپ طلا را از بازی پرتغال مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف و نیمکت نشین کرد و گونچالو راموس در غیاب رونالدو هت تریک کرد.

روبرتو مارتینس سرمربی سابق بلژیک که ۶ سال را با شیاطین سرخ گذراند، اکنون امیدوار است پرتغال را به یورو ۲۰۲۴ آلمان و جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکای شمالی برساند. مارتینس در صحبت با خبرنگاران تاکید کرد که رونالدو مستحق احترام است و اسطوره منچستریونایتد و رئال مادرید بخشی از برنامه‌های او است.

او گفت: تصمیمات فوتبالی باید بر مبنای چیزی که در زمین فوتبال رخ می‌دهد، گرفته شود. من مربی نیستم که تصمیم‌گیری‌های خود را در دفتر بگیرم. لیست ۲۶ بازیکن پرتغال در جام جهانی نقطه شروع من است و کریستیانو بازیکنی در این لیست بوده که قطعا در برنامه‌های من جای دارد. او ۱۹ سال در تیم ملی بوده و شایسته احترام است. فردا کار را شروع می‌کنیم و با همه بازیکنان آشنا می‌شویم و کریستیانو یکی از آن‌هاست. مارتینس که قراردادش با پرتغال در پایان جام جهانی ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، اضافه کرد که باید اطمینان حاصل کند همه بازیکنان فرصت یکسانی دارند. وظیفه من این است که به هر بازیکنی فرصت بدهم و به هر کسی که در تیم ملی حضور دارد احترام بگذارم.

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۷
کد خبر: 37901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha