اردوغان:رونالدو را در جام جهانی کشتند!

رئیس جمهور ترکیه مدعی شد که نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ سیاسی بوده است. او هم تایید کرد که این بازیکن پرتغالی راهی النصر عربستان می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از MIX اسپورت، کریستیانو رونالدو یک جام جهانی تلخ را تجربه کرد. رونالدو با تیم ملی فوتبال پرتغال نتوانست انتظارات را برآورده کند و تیم در یک چهارم نهایی با شکست برابر مراکش از دور رقابت ها حذف شد.

نکته تلخ برای رونالدو نیمکت نشینی او در دو بازی پایانی تیم بود که نشان داد دوران حضور او در پرتغال به پایان رسیده است.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه این بار درباره فوتبال نظر داد. او براین باور است که نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو در جام جهانی سیاسی بوده است و این به خاطر حمایت او از مردم فلسطین بوده است.

او گفت: متاسفانه رونالدو را در جام جهانی کشتند. به نظرم نیمکت نشینی رونالدو سیاسی بود. او را نیمکت نشین کردند و در نیمه دوم به بازی فرستاند که این باعث شد تا روحیه او را از بین برود. رونالدو بارها از مسئله فلسطین دفاع کرد.

رئیس جمهور ترکیه درباره انتقال احتمالی رونالدو به لیگ عربستان گفت: بله شنیده‌ام که او راهی عربستان می شود و در النصر بازی می‌کند.

گزارش های رسانه های عربی حاکی از این است که رونالدو به توافق نهایی با النصر دست پیدا کرده است با این حال هنوز خود این بازیکن چنین چیزی را تایید نکرده است.

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 37242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha