۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 46688
سردار آزمون خط خورد

سردار آزمون و راسموس کریستنسن، دو بازیکن جدید آ. اس. رم برای مسابقات اروپایی از فهرست خط خوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، باشگاه رم این تصمیم را پس از محدودیت های تعیین شده از سوی کمیته فیرپلی مالی یوفا و در توافق با این نهاد اداره کننده فوتبال اروپا گرفت.

پارسال این قرعه به نام اولا سولباکن افتاد و امسال سردار آزمون و کریستنسن؛ سرنوشت عجیب برای دو ستاره تازه وارد رم؛ باشگاهی که نمی تواند از ۱۰۰ درصد ورودی های جدید پس از بازار نقل و انتقالات استفاده کند.

بدیهی است که وینگر راست دانمارکی و مهاجم ایرانی هیچ مشکلی در عقد قرارداد با رم نداشتند، اما باشگاه رم برای مطابقت با برنامه اعمال شده فیرپلی مالی باید از دستورالعمل یوفا پیروی می کرد؛ همانطور که یکسال پیش هم این کار را انجام داد. آنها باید تراز نقل و انتقالاتی خود را ترمیم می کردند؛ پارامتری که باشگاه قرمز و زرد را ملزم می کند تا هزینه های بازیکنانش را به فرمول مدنظر یوفا برساند.

1920740

در حال حاضر در فهرست مهاجمان رم، تامی آبراهام، روملو لوکاکو و پائولو دیبالا حضور دارند و سردار از این جمع خط خورده است که این یک خبر شوک آور برای مهاجم ایرانی رم محسوب می شود.

لیست ارسالی بازیکنان رم برای مسابقات لیگ اروپا به شرح زیر است:

دروازه بانان: روی پاتریسیو، مایل سویلار، پیترو بوئر

مدافعان: زکی چلیک، ریک کارزدورپ، ماراش کومبولا، دیگو یورنته، جیانلوکا مانچینی، ایوان ندیکا، کریس اسمالینگ، لئوناردو اسپینازولا

هافبک ها: هوسم آئوار، ادواردو بووه، برایان کریستانته، ریکاردو پاگانو، لئاندرو پاردس، لورنزو پلگرینی، رناتو سانچس، نیکولا زالوسکی

مهاجمان: تامی آبراهام، آندره آ بلوتی، پائولو دیبالا، استفان الشراوی، روملو لوکاکو

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 46688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha