کشف اسکلت‌های یک زن و مرد در کوله پشتی‌های ۲ زائر اربعین

داخل کوله پشتی یک پارچه سفید به چشم می‌خورد که در آن استخوان‌های اسکلت یک مرد و زن قرار داشت. در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که اسکلت‌ها مربوط به بستگان آن‌ها شامل یک زن و یک مرد بوده که اولی حدود ۲۸ سال قبل و دومی در سال ۹۷ فوت کرده و هر دو وصیت کرده بودند که بعد از مرگشان، اجسادشان در کشور عراق دفن شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، همشهری نوشت: ۲ مرد که در کوله پشتی‌های خود اسکلت‌های یک زن و مرد را حمل می‌کردند، در مرز چذابه از سوی پلیس شناسایی شدند.

سرهنگ احمد سعیدیان معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گفت: مأموران پلیس هنگام گشتزنی در مرز چذابه به ۲مرد که رفتار مشکوکی داشتند مظنون شدند. آن‌ها کوله‌پشتی بزرگی همراه خود داشتند و می‌خواستند از طریق مرز زمینی وارد عراق شوند که مأموران آن‌ها را متوقف و به بازرسی کوله‌پشتی پرداختند.

سعیدیان ادامه داد: داخل کوله پشتی یک پارچه سفید به چشم می‌خورد که در آن استخوان‌های اسکلت یک مرد و زن قرار داشت. در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که اسکلت‌ها مربوط به بستگان آن‌ها شامل یک زن و یک مرد بوده که اولی حدود ۲۸ سال قبل و دومی در سال ۹۷ فوت کرده و هر دو وصیت کرده بودند که بعد از مرگشان، اجسادشان در کشور عراق دفن شود. به همین دلیل ۲مرد جوان برای عمل به این وصیت، اسکلت‌ها را داخل کوله‌پشتی گذاشته و قصد انتقال آن‌ها به عراق را داشتند که شناسایی شدند.

به گفته سرهنگ سعیدیان، با هماهنگی قضایی دادستان سوسنگرد و عدم‌ارائه مجوز قانونی، متهمان تحت نظر هستند تا پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و اقدامات سازمانی و قانونی درباره آن‌ها انجام شود.

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 46597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha