کاهش رشد اجاره‌بها در پایتخت/ قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری در محله‌های تهران + جدول

بررسی‌ها نشان‌دهنده کند شدن آهنگ رشد اجاره‌بها در این فایل‌ها نسبت به ابتدای تابستان است و حتی در مواردی این سطوح قیمتی بدون تغییر نسبت به ابتدای تابستان، باقی مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دنیای اقتصاد : وضعیت بازار اجاره مسکن در بازه آپارتمان‌های ۷۰ تا ۸۰ مترمربعی نشان می‌دهد این واحدها به لحاظ سطح قیمت‌های پیشنهادی در بسیاری از موارد فاصله چندانی با آپارتمان‌های ۶۰ تا کمتر از ۷۰ مترمربع ندارند و در برخی موارد بعضی از این فایل‌ها به‌خصوص فایل‌های حاوی آپارتمان‌های با عمربنای بالا، تقریبا در یک محدوده قیمتی قرار دارند.

کاهش رشد اجاره‌بها در پایتخت/ قیمت آپارتمان‌های 70 متری در محله‌های تهران + جدول

با این حال، فراوانی این فایل‌ها این روزها در بازار اجاره مسکن چندان زیاد نیست. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند آن باشد که عمده مستاجرها معمولا تا ابتدای شهریور ماه قراردادهای جدید خود با موجر را تعیین‌تکلیف کرده، یا اجاره‌نامه سال قبل را تمدید کرده‌اند یا به واحد جدیدی نقل مکان کرده‌اند. بنابراین طبیعی است که در شهریور ماه تعداد فایل‌های اجاره به‌خصوص فایل‌های پرتقاضا که آپارتمان‌های ۷۰ تا ۸۰ مترمربعی یکی از مهم‌ترین آنهاست، عرضه کمتری نسبت به ابتدا و میانه تابستان داشته باشند.

این موضوع در بازه متراژی زیر ۶۰ مترمربع نیز صادق است. با این حال بررسی‌ها نشان‌دهنده کند شدن آهنگ رشد اجاره‌بها در این فایل‌ها نسبت به ابتدای تابستان است و حتی در مواردی این سطوح قیمتی بدون تغییر نسبت به ابتدای تابستان، باقی مانده‌اند.

۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 46526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha