عکس | جنجال فرماندار کلاردشت و دختر ورزشکار؛ ماجرا چه بود؟

مراسم تقدیر از ورزشکار دانش‌آموز دختری که موفق به کسب رتبه کشوری در رشته والیبال شده بود، حاشیه‌ساز شده است. این مراسم از سوی مسئولان کلاردشتی برگزار شد. در ویدئویی که از این مراسم منتشر شده است، دختر ورزشکار حجاب اسلامی ندارد. مسئولان برگزاری مراسم اعلام کرده‌اند در لحظه‌ای که از این دختر فیلمبرداری شده است، حجاب او به‌صورت سهوی کنار می‌رود و این‌گونه نبوده که وی بدون حجاب در مراسم شرکت کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، این ورزشکار دانش آموز دوره راهنمایی بوده که پس از کسب رتبه کشوری در رشته والیبال، مسوولان کلاردشتی به پاس افتخار آفرینی این دانش آموز دختر در آیینی از او تجلیل می‌کنند.

موضوع از این قرار بود که مسوول روابط عمومی فرمانداری کلاردشت تصویری از این آیین تجلیل از "زمانی که روسری این دانش آموز یک لحظه از سرش کنار رفته انتشار داده، اما این تصویر برای برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های معاند سوژه شد که بی حجاب بودن این دختر ورزشکار در آیین تجلیل در جمع مسوولان این شهرستان را هدف گرفته اند."

فرماندار کلاردشت در این باره گفت: از آنجایی که این ورزشکار و خانواده او بسیار متدین و محجبه هستند منتهی یک لحظه در زمان دریافت لوح سپاس روسری از سر او افتاده است.

پس لرزه تقدیر یک فرماندار از دختر ورزشکار /وزیر کشور دستور ویژه داد -  خبرآنلاین

عکس| جنجال فرماندار کلاردشت و دختر ورزشکار؛ ماجرا چه بود؟

عابدین فقیه نصیری در گفتگو با ایرنا افزود: آیین تجلیل از این ورزشکار روز سه شنبه هفته جاری در شهرستان انجام شد و متاسفانه مسوول روابط عمومی فرمانداری که فردی غیر حرفه‌ای بود اقدام به تصویربرداری و در کمترین زمان این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد.

مقام عالی دولت در کلاردشت بیان داشت: بلافاصله بعد از انتشار این تصویر، مسوول روابط عمومی فرمانداری به خاطر غیر حرفه‌ای بودن این رفتارش و انتشار عکس نادرست و دروغین از این جایگاه برکنار شد. کلاردشت مردمانی متدین، پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی دارد و به پای آرمان‌های این انقلاب و شهدا جان و مال و هستی شان را تقدیم کرده اند.

دستور وزیر کشور

وزیر کشور نیز در دستوری به استاندار مازندران، خواستار بررسی حاشیه ایجادشده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی شامگاه جمعه(۳ شهریور) خطاب به سیدمحمود حسینی‌پور، نوشت: به دنبال تصاویر منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران وزرشکار، سریعا موضوع را بررسی و گزارش آن را اعلام کنید.

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 46378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      3 1
      یعنی باید عاشق این مسئولین شد که اینقدر دقیق اند.... خخخخخخخخخخخخ
    • غلومی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      1 1
      دو نفر سیاستمدار در رستورانی با هم بحث می کردند گارسون گفت ببخشید مشکلی پیش آمده یکی از سیاستمداران گفت داریم برنامه ریزی می کنیم برای کشتن 14هزار نفر انسان ویک الاغ گارسون گفت چرا الاغ بعد از رفتن گارسون یکی از سیاستمداران گفت ببین بهترین کار برای اینکه مسئله اصلی را به حاشیه ببری مطرح کردن یک مسئله فرعی است تا مردم به فکر گرانی ،بیکاری ،معضل بی خانمانی ومسکن نباشند فعلا مسئله حجاب را مطرح کنیم ومردم راسرگرم آن کنیم