واکنش سرد مورینیو به جذب سردار آزمون

سرمربی تیم فوتبال آ اس رم گفت در ایتالیا مدیر باشگاه به من پیشنهاد داد تا سردار آزمون را جذب کنیم. وی نه به عنوان مهاجم اصلی من بلکه یکی از مهاجمانم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار با هلاس ورونا درباره جذب سردار آزمون، اظهار داشت: آزمون هنوز بازیکن ما نیست. برایم سخت است تا درباره او حرف بزنم. او در رم است و اصلا نمی‌دانم که قراردادش را امضا کرده یا نه. من او را بازیکن رم نمی‌دانم چه برسد به روملو لوکاکو که بازیکن چلسی است. می‌توانم بگویم باشگاه‌هایی هستند که بازیکنان در آن‌ها انتخاب می‌شوند و کسانی که می‌آیند، اولین انتخاب‌ها هستند، حتی در ایتالیا اما در انگلیس شما آزاد هستید تا پرونده بازیکن مورد نظر خود را باز کنید. ما در شرایط متفاوتی هستیم و آنچه از سوی مدیر به من پیشنهاد شد، آزمون بود اما نه به عنوان مهاجم اصلی بلکه به عنوان یکی از مهاجمان.

سرمربی تیم رم گفت: اگر حال وی خوب باشد می‌تواند به ما کمک کند؛ اما مدیر باشگاه گفت که مهاجم دیگری می‌آید و من از این موضوع خوشحال شدم. اگر مهاجم دیگرمان باکیفیت باشد، گزینه‌های خوبی در خط حمله خواهیم داشت. من آرامم و منتظر هستم.

سردار آزمون روز گذشته برای انجام تست های پزشکی به رم آمد. او قرار است به صورت قرضی از بایرلورکوزن با گزینه خرید ۱۲ میلیون یورویی به آ اس رم بپیوندد. طبق گفته سایت رم‌پرس، ورود این ملی پوش ایرانی با استقبال کم هواداران رم مواجه شد و آن‌ها از وضعیت بدنی این بازیکن و وضعیت او در جام ملت‌های آسیا ابراز نگرانی کردند اما گفته شد او به رم قول داده که در این مسابقات شرکت نکند.

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 46345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha