افشاگری عجیب از پنالتی از دست رفته جهانبخش؛ سردار او را لو داده بود!

مهاجم ایرانی آ اس رم به نوعی جهانبخش را لو داده و به دروازه بان تیمش گفته که او پنالتی‌اش را به کدام سمت می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد پنجشنبه شب هفته گذشته دو تیم رم و فاینورد در دیدار برگشت لیگ اروپا به مصاف هم رفتند. دیداری که در پایان وقت‌های قانونی و اضافی با نتیجه ١-١ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تیم صعود کننده را تعیین کند. با توجه به درخشش سردار آزمون مقابل فروزینونه تصور می‌شد او مقابل فاینورد به میدان برود، اما او به طور کامل روی نیمکت حضور داشت. از طرف دیگر علیرضا جهانبخش نیز با وجود رهایی از بند مصدومیت در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت.

با این وجود جهانبخش در دقیقه ١٢٠ وارد زمین شد تا زننده یکی از پنالتی‌های فاینورد باشد. کاپیتان تیم ملی پشت پنالتی سوم فاینورد ایستاد، اما مایل اسویلار، دروازه‌بان رم با یک واکنش عالی ضربه او را مهار کرد.

بعد از پایان بازی و شکست فاینورد علیرضا جهانبخش که به خاطر باخت فاینورد و البته از دست دادن پنالتی به شدت ناراحت بود نتوانست جلوی گریه خودش را بگیرد. در همین حال سردار آزمون ستاره رم و هم‌تیمی جهانبخش در تیم ملی ایران به سمت او رفت و به او دلداری داد.

اما حالا مشخص شده که خود سردار عامل اشک‌های جهانبخش بوده است. مهاجم رم به نوعی جهانبخش را لو داده و به اسویلار گفته که او پنالتی اش را به کدام سمت می‌زند. گلر رم هم به حرف سردار گوش داده و اینگونه پنالتی جهانبخش را مهار کرده است.

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: 52735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha