چرا بیرانوند دروازه پرسپولیس را خالی کرد؟ + فیلم

تیم فوتبال ذوب‌آهن درحالی برابر پرسپولیس به گل رسید که دروازه‌بان سرخ‌ها برای دریافت پاس به سمت نقطه کرنر رفته بود و به پاس رو به عقب سروش رفیعی نرسید و از هم تیمی خود گل خورد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برابر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برابر ذوب‌آهن یک بر یک متوقف شد. این درحالی است که تک گل ذوب‌آهن در این دیدار روی اشتباه پرسپولیسی‌ها و با ضربه سروش رفیعی به ثمر رسید.

در دقیقه ۲۴، بعد از اعلام اوت به سود پرسپولیس، علی نعمتی اوت را پرتاب می‌کند و توپ به سروش رفیعی می‌رسد و هافبک پرسپولیس هم به خیال اینکه بیرانوند درون دروازه‌ است، پاس بلندی را به سمت دروازه خودی ارسال می‌کند اما بیرانوند حوالی نقطه کرنر حضور داشت و هرچه تلاش کرد نتوانست به توپ ارسالی سروش رفیعی به سمت چارچوب دروازه برسد تا ذوب‌آهن یک‌ بر صفر پیش بیفتند. اما به راستی روی این صحنه بیرانوند چرا به سمت نقطه کرنر رفته بود؟

بیرانوند کجا بود؟

دروازه‌بان پرسپولیس درباره این موضوع به ایسنا می‌گوید: این تاکتیک همیشگی ما است. هر وقت توپ نزدیک محوطه جریمه ما به سود ما به اوت می‌رود، من به بازیکن پرتاب کننده اوت نزدیک می‌شوم تا با دریافت توپ از او، از انتهای زمین بازی‌سازی کنم. روی این صحنه هم به سمت علی نعمتی رفتم اما او اصلا مرا ندید و توپ را به سمت سروش رفیعی پرتاب کرد. رفیعی هم اصلا متوجه نشد که من درون دروازه نیستم.

چرا بیرانوند دروازه پرسپولیس را خالی کرد؟ + فیلم

پرسپولیس بعد از این گل توانست به لطف ضربه سر گولسیانی به گل تساوی برسد و یا یک امتیاز هفته سوم را به پایان ببرد.

۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 46336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهرداد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      0 0
      گل آفساید نمیشه یه سال حداقل یه سال عدالت برقرار شده اخه این قهرمانیها ارزش داره؟؟؟ من موندم بالانشینها جرا تو این فوتبال دخالت میکنن و قهرمان رو مشخص میکنن!!!