ناراحتی بیرانوند بعد از برد مقابل فلسطین!

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از بازی با فلسطین به خاطر گلی که خوردم در رختکن ناراحت بودم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ۴ بر یک تیم ملی مقابل فلسطین گفت: به مردم، بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم. بازی اول شرایط سخت خودش را دارد و خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و امیدوارم در مسابقات بعدی هم نتیجه بگیریم.

وی در مورد ناراحتی‌اش پس از گلی که دریافت کرد، اظهار داشت: وظیفه‌ای دارم و آن هم گل نخوردن است. اگر ۱۰ بر یک هم ببریم باز هم ناراحت می‌شوم. اگر از بازیکنان بپرسید چه کسی در رختکن ناراحت بود، می‌گویند بیرانوند، چون واقعاً ناراحت بودم. در دو، سه دقیقه پایانی نیمه اول، بازیکنان تمرکز نداشتند. حریف را دست کم نگرفته بودیم و فقط به خاطر عدم تمرکز ناراحت بودم.

دروازه‌بان تیم ملی در واکنش به اظهارات روز گذشته امیر قلعه‌نویی که گفته بود «یک دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است»، تصریح کرد: قلعه‌نویی به من لطف دارد ولی کار من، پیام نیازمند و سیدحسین حسینی از این به بعد سخت می‌شود. امیدوارم طبق همین صحبتی که انجام داد و تعریف و تمجیدی که کرد، بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بیرانوند در خصوص اینکه در صورت بسته نگه داشتن دروازه‌اش در بازی بعدی به نفر اول دروازه‌بان‌های ایران تبدیل می‌شود که رکورددار کلین‌شیت در تیم ملی خواهد بود، گفت: صددرصد افتخاراتی است که برای من و مردم ماندگار است. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و رکوردهای خوبی در تیم ملی و تیم باشگاهی‌ام زده‌ام.

۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 51227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha