قاتل سابقه‌دار سه نفر را در یک روز کشت

ایران نوشت: روز شنبه ۲۸ مرداد مرد جوانی در یکی از محلات مرودشت دو مرد و یک زن از بستگانش را با سلاح کلت کمری به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت درتشریح جزئیات این ماجرا گفت: با اعلام این خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت قرارگرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد. این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه‌روزی فرمانده انتظامی شهرستان، مأموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر کنند و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز کشف کردند.
وی درباره سوابق متهم نیز خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این متهم ۲۶ ساله و استعلام سوابقش مشخص شد که او در سال ۱۳۹۶ نیز یکی از بستگان دورش را به خاطر اختلاف به قتل رسانده بود اما با پرداخت دیه و جلب رضایت اولیای دم بعد از چند سال از زندان آزاد شده بود.
سرهنگ زینلی اضافه کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که او چند ماه قبل قطعه زمینی را به یکی از دوستانش فروخته بود و بر سر دریافت پول زمین با او به اختلاف خورده است.
اما روزی که برای تسویه حساب و حل اختلاف مالی بر سر زمین معامله شده در قبرستان مرودشت قرار گذاشتند پس از آنکه نتوانستند اختلافشان را حل کنند کارشان به درگیری کشید و متهم با اسلحه گرم دوستش را به قتل رساند و بعد هم با خودرو دوستش از محل متواری شد.
متهم در ادامه به خاطر اختلاف خانوادگی که با برادر ۲۵ ساله‌اش و خواهرزن ۲۴ ساله او داشت به خانه آنها رفت و هر دو را با شلیک گلوله به قتل رسانده و به یکی از روستاهای مرودشت رفته و مخفی شد که مأموران پلیس با تلاش بی‌وقفه موفق شدند محل اختفای او را ردیابی و از آنجا که وی مسلح بود و بیم آن می‌رفت که به اهالی روستا آسیبی وارد شود در نیمه‌های شب و زمانی که خطر کمتری مردم روستا را تهدید می‌کرد متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند. متهم پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی تحویل داده می‌شود.

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 46271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha