تصاویر | قتل هولناک مادر جوان در یک‌ قدمی بچه‌هایش

فرزندان خردسال زنی زن جوان وقتی صبح دیدند مدرسه‌شان دیر شده و مادرشان آنها را بیدار نکرده، سراغ او رفتند اما با صحنه وحشتناکی مواجه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، خانه‌شان جایی در جنوب شهر است؛ اتاقی ۱۲ متری در طبقه پایین و اتاقی ۹ متری در طبقه بالا. خانه‌ای محقر که تا روز گذشته فرزندان «ملالک» اینجا در آغوش مادرشان پناه آرامش می‌گرفتند اما حالا جسد ملالک ۳۱ ساله در اتاق بالا افتاده و شیون دختر ۱۲ ساله‌اش خانه کوچک را پر کرده است. دخترک در حیاط خلوت ۲ در ۲ متری خانه کنار پدرش نشسته است و جسد مادر در اتاق بالاست.

صبح امروز وقتی بچه‌ها از خواب بیدار شدند مادرشان مطابق هر روز صبح کنار آنها در اتاق طبقه پایین نبود تا برایشان صبحانه آماده کند و آنها را راهی مدرسه کند. یونس از خواب پرید و احساس کرد برای رفتن به مدرسه دیر است. از اضطراب اینکه چرا خواب مانده است، مادرش را صدا زد؛ یک بار و دو بار و چند بار. اما مادرش پاسخی نمی‌داد و این غیرممکن بود. حیاط را نگاه کرد و از پله‌های آهنی خانه‌شان بالا رفت. پسرک ۹ ساله زبانش بند آمده بود و به‌سختی نفس می‌کشید. آنچه را می‌دید باور نمی‌کرد. صورت مادرش کبود شده بود و نفس نمی‌کشید. یک شال محکم دور گلویش پیچیده بودند. یونس دست انداخت که شال را باز کند. شال را کشید و با تقلایی گره را باز کرد. با دستان کوچکش مادرش را تکان می‌داد. اما ملالک انگار سال‌ها بود که به خواب عمیق فرو رفته بود.

با فریادهای او خواهرش رعنا از خواب پرید و سریع به پدرش تلفن زد. فرزندان دوقلوی ۴ ساله ملالک هم بیدار شده بودند و خانه از صدای گریه ۴ فرزند زن جوان پر بود. دقایقی بعد شوهر ملالک از راه رسید و بلافاصله پلیس را خبر کرد.

رسیدگی به این پرونده ظهر روز گذشته در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که ۲ النگوی زن جوان و گوشی موبایل او سرقت شده است. انگار سارق وقتی بچه‌ها خواب بودند، سراغ مادرشان در اتاق طبقه بالا رفته و او را غافلگیر کرده بود. بعد از سرقت ملالک را خفه کرده و از مهلکه گریخته بود.

رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن راز جنایت در دستور کار بازپرس جنایی قرار دارد.

گفتگو با همسر مقتول

شوهر ملالک به دیوار خانه‌شان تکیه داده و سرش را با دو دست گرفته و هق‌هق‌کنان اشک می‌ریزد اما در همان حال چند دقیقه‌ای با خبرنگار ما گفت‌وگو می‌کند.

اهل کجایید؟

افغانستانی هستیم. ۱۲ سال پیش وقتی با ملالک ازدواج کردم به ایران آمدیم و رعنا دختر بزرگمان اینجا به دنیا آمد.

شغل شما چیست؟

نگهبان هستم. هر روز ساعت ۵ عصر به خانه می‌آمدم و تا حدود ساعت ۱۰‌ شب کنار همسر و فرزندانم بودم. بعد دوباره به محل کارم می‌رفتم چون باید شب را آنجا نگهبانی می‌دادم.

از زندگی با ملالک راضی بودی؟

بله مشکلی بین ما نبود. کنار بچه‌ها به خوشی می‌گذشت و قبل از عید برای همسرم فرش خریدم. نمی‌دانم چه کسی این بلا را سر زنم آورد و زندگی‌مان را تباه کرد.

قتل ملالک - قتل زن ج وان در یک قدمی بچه‌هایش

قتل ملالک - قتل زن ج وان در یک قدمی بچه‌هایش

قتل ملالک - قتل زن ج وان در یک قدمی بچه‌هایش

قتل ملالک - قتل زن ج وان در یک قدمی بچه‌هایش

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۴
کد خبر: 41548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha