پخش زنده بازی رونالدو و سادیو مانه در النصر - الزمالک؛ امروز پنج شنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ + فیلم نتیجه بازی

امروز تیم‌های النصر عربستان و الزمالک در چارچوب جام باشگاههای عربی از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جام قهرمانان باشگاه‌های عربی ۲۰۲۳ از ۵ تا ۲۱ مرداد ماه امسال و با حضور تیم‌های برتر باشگاهی عربی آسیایی و آفریقایی به میزبانی عربستان سعودی در حال برگزاری است. جایزه تیم قهرمان ۶ میلیون دلار در نظر گرفته شده است. در همین چارچوب تیم های النصر و الزمالک امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می روند.

لینک پخش زنده بازی النصر و الزمالک امروز

مدیریت باشگاه النصر در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد سادیو مانه، کاپیتان تیم ملی سنگال را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد. بازیکن بزرگی که با لیورپول به افتخارات متعددی دست یافت و یکی از بهترین مهاجمان سال‌های اخیر فوتبال اروپا بوده است.

سادیو مانه پس از مارسلو بروزوویچ کروات، سیکو فوفانا ساحل عاجی و الکس تلس برزیلی، به چهارمین قرارداد بزرگ باشگاه النصر در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد.

به گزارش روزنامه الریاضیه، سادیو مانه سنگالی قرار است تا ساعاتی دیگر وارد اردوی النصر در شهر طائف شود. این روزنامه تأیید کرد که مانه در تمرین روز چهارشنبه تیمش شرکت می‌کند و در صورت آمادگی، در دیدار برابر زمالک مصر در دور سوم از مرحله گروهی جام ملک سلمان به میدان می‌رود.

مدیریت باشگاه النصر پیش از آغاز مسابقات جام باشگاه‌های عرب، نام سادیو مانه را در فهرست بازیکنان خود برای حضور در این پیکارها به ثبت رسانده بود و این بازیکن می‌تواند در این مسابقات برای تیم جدیدش به میدان برود.

شاهکار جدید رونالدو: در بزرگی او تردید نکنید!

کریستیانو رونالدو، با گلی که در دقایق پایانی وارد دروازه زمالک کرد، تیمش را نجات داد و مانع از حذف شدن النصر از مرحله گروهی جام باشگاه‌های عربی شد.

شاهکار جدید رونالدو: در بزرگی او تردید نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، النصر که امروز برای اولین بار سادیو مانه، خرید جدیدش را از نیمه دوم دیدار با الزمالک در میدان می‌دید به سختی و به لطف گلی که کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی به ثمر رساند از حذف شدن از جام باشگاه‌های عربی نجات پیدا کرد.

دیدار النصر و الزمالک در روز سوم مرحله گروهی این رقابت‌ها برگزار شد. نیمه اول که سادیو مانه در آن حضور نداشت ولی النصر با ستاره‌های بزرگش مثل کریستیانو رونالدو، مارسلو بروزوویچ، الکس تلس و سکو فوفانا به میدان رفته بود با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1904929

اما در شروع نیمه دوم الزمالک صاحب یک ضربه پنالتی شد که در دقیقه ۵۳ توسط زیزو به گل تبدیل شد. این گل در حالی وارد دروازه النصر شد که سادیو مانه از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود.

این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود. اگر النصر مقابل الزمالک شکست می‌خورد در رتبه سوم گروه C قرار گرفته و از دور رقابت‌ها حذف می‌شد، اما کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸۷ دروازه تیم مصری را باز کرد تا بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. با این نتیجه الشباب که در بازی آخرش موناستیر را ۱-۰ شکست داده بود با ۷ امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و النصر با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

1904928

در دقیقه ۸۷ این کونان بود که در سمت چپ توپ را در اختیار گرفت و با ارسال یک پاس مواج رو به جلو به درون محوطه جریمه الزمالک فرصت را برای پرش بلند کریستیانو فراهم کرد. ستاره پرتغالی با پرشی بلند و یک ضربه سر دقیق گلی را به ثمر رساند که تیمش را از حذف شدن نجات داد.

1904930

گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند برای او یک رکورد جدید بود. این گل که با ضربه سر ستاره پرتغالی وارد دروازه الزمالک شد، سیصدمین گلی بود که او با پای غیرتخصصی‌اش به ثمر می‌رساند. کریستیانو تا این لحظه در دوران فوتبالی‌اش ۳۰۰ گل با ضربه سر یا پای چپ به ثمر رسانده است. گل دقیقه ۸۷ او در بازی امشب گل شماره سیصد بود که با پای راست وارد دروازه حریفان تیم‌های او نمی‌شد.

رونالدو در بازی قبلی النصر هم یک گل با ضربه سر به ثمر رساند تا از این نظر هم از رکورد گرد مولر، گلزن افسانه‌ای فوتبال آلمان، پیشی بگیرد. ستاره کهنه کار پرتغالی می‌خواهد ثابت کند در هر تیمی که بازی کند و هر جا که باشد کسی نمی‌تواند در بزرگی او تردید کند.

1904927

خلاصه بازی الزمالک ۱ - النصر ۱ را اینجا ببینید.

۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 45600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میثم IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 0
      عالی