پخش زنده دیدار فولام ـ لیورپول ؛ میهمان برای صدرنشینی می‌جنگد ؛ امشب ساعت ۱۹:۰۰ + لینک

فولام و لیورپول امشب از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فولام و لیورپول در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.


لینک پخش زنده بازی فولام و لیورپول امروز ساعت ۱۹:۰۰

لیورپول روز گذشته با اینکه در زمین آتالانتا برنده شد، اما نتوانست به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. برتری ۰-۱ چاره‌ساز نشد و شکست ۳-۰ بازی رفت کار دست قرمزها داد تا یک جام دیگر از دست برود. برای قرمزها که پیش از این جام اتحادیه را برده اند، حالا فقط لیگ برتر باقی مانده که در آن با دو امتیاز اختلاف نسبت به سیتی سوم هستند. لیورپول یکشنبه میهمان فولام است.

شاگردان کلوپ می‌توانند با پیروزی مقابل فولام در بعدازظهر یکشنبه بالاتر از سیتی بروند (در صورت لغزش آرسنال). تیم پپ گواردیولا در بازی جام حذفی مقابل چلسی در ومبلی شرکت می‌کند، در حالی که آرسنال فردا میهمان وولوز است.

2012587

کلوپ در مورد وضعیت بازیکنانش گفت: «البته ما به ترنت الکساندر آرنولد نیاز داریم، اما او را در بهترین فرم می‌خواهیم و این چیزی است که او باید به آن برسد. ترنت مقصر نیست و این به خاطر شرایط موجود است. شرایط طوری بود که نیاز داشتیم ترنت و همچنین صلاح، ژوتا و رابرتسون را سریع‌تر به بازی‌ها برسانیم. قبل از آنها در مورد کرتیس و سوبوسلای نیز شرایط مشابه بود.»

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 45583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha